Rikke R
4,0 av 5 boblerAnmeldt 10. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
BreakLevi, Hotel ManagerBreak Sokos Hotel Levi, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 10. jan. 2019
Tack så mycket för att du valde att bo hos oss och tack för att du tog dig tiden att skriva denna review!
Vi uppskattar det verkligen.
Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka igen i Levi.
Med vänliga hälsningar

• Vio.com
2.9 km fra Break Sokos Hotel Levi
Se flere hoteller i Levi
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Store, flotte rom med to sitteplasser. Fine bad, men noe skittent. Kjempebra beliggenhet, nært til slalombakken og til spiseplasser. Ordinær hotellfrokost. Hyggelig personale, men ikke alle er gode i engelsk. Gode parkeringsmuligheter rett utenfor hotellet. Eget lekerom til små barn, et pluss for de som skal på familietur!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, kbje
Hilkka Lehtinen, Other på Break Sokos Hotel Levi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Thank you for staying at Sokos Hotel Levi and time to share your moments and experience with us.

Anmeldt 8. august 2016 via mobile enheter

Stille og rolige omgivelser. ( sommer)God service i resepsjon. Behersker de fleste språk. Ypperlig mat i restaurant og hyggelige kelnere. First class rom uansett hva du velger. God pris på green fee. 25 euro August 2016.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, steenj556

Thank you for staying at Sokos Hotel Levi and time to give a feedback. Lovely to hear that you enjoy here and whit us.

Anmeldt 2. mars 2016 via mobile enheter

Vi leide en suite med badstu, med eget soverom da vi har lille frøkna med oss. Rommet var stort og romslig, men når vi begynte å se oss rundt så vi hvor skittent det var. Da d begynte å bli leggetid hastet d å legge frøkna før vi fikk klaget på renholdet. Det var ikke vasket på toalettet etter forrige gjest, urin og drit overalt. Det var rusk og papir rundt omkring. Renholdet er noe av det viktigste på et hotell, rommet må gjerne være slitent bare det er rent. Så anbefales ikke.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, 2Finnmarkinger

Thank you for staying at Sokos Hotel Levi and time to give a feedback. As you said cleaned room is most important thing when you arriving at the hotel and now it sounds that something went wrong. We take this case whit housekeeping department to be sure that this is not happen again.
Hope to see you again at magical Lapland even you had bad first touch!

Anmeldt 4. januar 2016

Ryddig og rolig hotell beliggende svært sentralt i forhold til alpinbakken.
Vi reiste med husdyr og det var ikke noe problem å få booket med det.
Eneste minuset er for boblebadet som var litt lite og vannet var kjølig.

Dato for oppholdet: desember 2015
1  Takk, B828UTchrist

Thank you for staying at Sokos Hotel Levi and time to share your experience.

Anmeldt 6. mars 2012

Perfekt beliggenhet midt i gågata, og bare minutter fra skibakken! Litt bråk på natten, vist man havner med vindu mot hovedgaten, ellers supert. God frokost, og store rom med god plass til ekstraseng om man reiser med barn. Var litt uheldig med oppholdet, 2 brannalarmer på natterstid, med ingen informasjon, og 45 minutt venting på utsiden i 15minusgrader, så kle på godt om brannalarmen går:)

Romtips: Be om rom som ikke ligger mot hovedgaten.
Dato for oppholdet: mars 2012
1  Takk, Lb12345678

Thank you for staying at Sokos Hotel Levi and time to give a feedback.
Hope to see you soon again!