Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk flott hotell. Hun i resepsjonen var veldig hyggelig og serviceinnstilt. Rommet var stort og flott. Badet var utstyrt med sjampo, balsam, body lotion, bomullspinner og neglefil, samt en god hårføner med trykk i. Minibaren var velfylt. Utsikten var fantastisk. Det var rent og pent. Absolutt ingen minus med hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, mla117
Meeri_GoLevi, Marketing Coordinator på Hotel Levi Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Dear mla117,

Thank you very much for your review! I'm very happy to hear that you have enjoyed your stay with us in Levi.

I warmly welcome you back again!

Best regards,

Anmeldt 20. juli 2017

Hotel Levi Panorama er et moderne skihotell. Og slikt har jeg aldri bodd på før. Rommet var kjempestort med en fantastisk utsikt. Svært delikat innredet og jeg fikk den beste søvnkvaliteten jeg har fått på noe hotell tror jeg.
Jeg spiste middag på restauranten som bød på svært velsmakende og godt tilberedt mat, fantastisk presentert og servert med korrekt service.
Frokosten var svært god og variert.
Det beste med det hele; jeg betalte bare 75 euro. Her fikk jeg utrolig mye igjen for pengene!

Dato for oppholdet: juli 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, LarsVS_12
Meeri_GoLevi, Marketing Coordinator på Hotel Levi Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2017

Kjære Lars V S,
Takk for meldingen!

I am very happy to hear that you enjoyed your stay with us in Panorama. I'm also glad that you found the service and food in our restaurant to your liking.

We welcome you back again to visit us in the future!

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 24. april 2017

Hotellet ligger oppe i frontbakken med umiddelbar tilgang til løypene. Når du sjekker inn får du tilgang til garderoben med låsbare skap i kjelleren. Ta skiutstyret ned og lås inn klær og ski. Når du skal ut på ski er det bare å bære de opp trappa, spenne på seg skiene og sette utfor. Genialt. Dersom du skal til byen har de en gondol som tar deg opp og ned. Denne går fram til klokken 21.00 hver kveld. Etter det er det buss eller taxi som tar deg tilbake til hotellet. Ca. 20 Euro for taxituren og 3 Euro for buss (fram til 23.30).
Rommene er store med fine bad og god dusj. Jeg anbefaler superior room dersom dere har et barn med da det er tørkeskap på de rommene. Det er ikke noe støy utenfra uansett hvilket rom dere velger og frokost og wifi er inkludert i prisen.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, sveningea
Meeri_GoLevi, Marketing Coordinator på Hotel Levi Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2017

Dear Scen Inge A,

Thank you for your review! I'm glad you found our hotel nicely located! We also recommend the Superior room or suites if you are doing plenty of outdoor activities, because the drying closet is very useful.

We welcome you back again to visit us!

Best regards,

Anmeldt 15. august 2016 via mobile enheter

Bodde i leilighet (chalets) 3 netter mens vi besøkte levis attraksjoner som badeland, etc.

Leiligheten var luksuriøs og ny med fullt utstyrt kjøkken, vaskemaskin, sauna, mm. Innglasset veranda med fin utsikt.

Stort pluss for parkering i garasje under bygget der man kunne ta heis opp til leilighetens etasje.

God frokost, ryddig, nytt og ganske luksuriøst. Bodde her utenfor sesongen så det var mye billigere enn hva man normalt betaler for overnatting i ordinære hotellrom i Norge. Rett og slett mye for pengene.

Vi kommer nok tilbake en annen gang.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, B5521HMpeterj
Anmeldt 7. september 2015

Avslappende og koselig atmosfære. Gode rom og veldig sentralt i forhold til alpinanlegget. God frokost og imøtekommende betjening. Har bodd her de siste gangene vi har vært i Levi og kommer alltid tilbake.

Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, Tom S
GoLevi, Johtaja på Hotel Levi Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2015

Hello Tom S,

Great to hear that you like our hotel!

You are warmly welcome to visit us again!

With best regards,

Maria Astrén