“Ikke opp til våre forventninger”
Anmeldelse av King Crab House

King Crab House
Bestill bord
Vurdert som nr. 3 av 48 Restauranter i Levi
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

En positiv ting; servicen var på
et normalt nivå. Vi bestilte den dyreste retten. Reinkjøtt og kongekrabbe. Hva fikk vi? Meget lite av alt: litt grønnsaker, 2 halve poteter, et tynt strøk av saus, et begrenset stykke reinkjøtt og en flis med krabbe. 44 EUR.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 677knutj

Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Godt utvalg av matretter. Hyggelige ansatte, flott og rolig stemning i lokale.
Bestilte Blåskjell, Finnbiff, Laks og burger.
Is til dessert.
Alt var veldig godt!

Dato for besøk: april 2018
Takk, marietV8411EC
Anmeldt 5. januar 2018 via mobile enheter

Selv om restauranten var full, og vi ikke hadde reservert bord greide de å ordne oss bord. Virket litt kaotisk, men maten og servicen var god.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 662ronaldb
Anmeldt 4. desember 2017

Av alle ting spiste jeg Finnebiff her. Vel og merke ved en missforståelse.
Servicen var grei og det gikk passe tid å få maten, som var varm og god.
Finnebiffen var egentlig bare rusk oppå en seng av potetmos, med noe tyttebær over.
Ingen rett jeg blir å huske, og ingen stor smakopplevelse.
Rett og slett helt middels....
Et par andre ved bordet bestillte Lammeskank, og noen sjømat. Og det var masse mat. -Veldig godt var det også.

Dato for besøk: desember 2017
2  Takk, royl398
Anmeldt 21. januar 2017 via mobile enheter

Besten alene i restauranten. Veldig vanskelig å få kontakt med kelneren, kvinne som kun så en mannlig gjest når hun så noen. Spiste king crab og blåskjell. Krabben god, men blåskjellene nesten kalde i intetsigende "kraft". Anbefales ikke

Dato for besøk: januar 2017
Takk, audlk

Reisende som så på King Crab House, så også på

Har du vært i King Crab House? Del dine erfaringer!