“Veldig god mat”
Anmeldelse av Smil Thai Mat As

Smil Thai Mat As
Vurdert som nr. 3 av 10 Restauranter i Evje
Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

To familier på totalt 12 stk. 5 voksne og 7 barn. Veldig god mat og service. Anbefales. Prøvde 10 forskjellige retter og alle var gode.

Takk, PaalHaug

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Velsmakende mat. Store porsjoner. Sterkt og godt! Og et rent, pent og trivelig lokale. Vi kommer gjerne tilbake :)

Takk, Birkeli
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk thai mat, anbefales virkelig. Ordentlig thai mat. Store porsjoner også. De har mat til store og små...

Takk, Pernille C
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Helt super mat! Veldig hyggelig og imøtekommende betjening. Stort pluss for gode muligheter til å gjøre de aller fleste retter glutenfrie.

Takk, andrinekjohnseb
Anmeldt 4. juli 2021

Meget, meget god paneng. Store porsjoner.
Eneste minus er at barna fikk servert maten 10 minutter før de voksne. Vi var et følge på 8 personer. Spis inne eller ute. Vi satt ute under et slags soltak over plattingen. Pluss for det. Det er muligens litt dyrt, men porsjonene og kvaliteten på maten kan forsvare prisen.
Vel verdt et besøk hvis du er i Evje.

Takk, AndreasLeenderts

Reisende som så på Smil Thai Mat As, så også på

Evje, Evje og Hornnes
Evje og Hornnes, Aust-Agder

Evje, Evje og Hornnes

Har du vært i Smil Thai Mat As? Del dine erfaringer!