Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi er tre venner som sover i telt. Vi betalte 710 kr for en natt. Det er greit, men kanskje litt dyrt. Vi tenkte at det var greit siden vi jo kunne dusje og bruke toalett. Da vi prøvde å dusje fant vi imidlertid ut at det kostet penger. Da vi også så at doene stengte klokke 23, lurte vi litt på hva vi egentlig betaler for. Prisen i seg selv er ikke så ille, men når den eneste tjenesten vi faktisk trenger, sabotetsanlegget ikke er åpne og koster ekstra så trekker dette ned.

Takk, Assbesroig
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Vi er ganske ferske på camping, og har med oss et stort familietelt. Her er det oversiktlig og lett å finne frem, vakker beliggenhet, masse spennende ting å finne på i nærområdet, velholdt, fine sanitæranlegg (barna synes det trekker veldig opp at det er musikk på do..:-)), fin lekeplass og god tilgang på strøm og vann.
Trekker litt ned: kunne vært litt bedre renhold på toalettene, dusjen gikk tom for varmtvann når vi dusjet på morgenen, og det er noen utendørs treningsapparater som burde vært smurt og reparert. (Ikke fordi det er så viktig med treningsapparater, men fordi det høres ut som anleggsarbeid når barn begynner å leke på disse på morgenen, og det slår og knirker i metall.
Men alt i alt en veldig hyggelig campingopplevelse som anbefales :-)

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Anine K
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Telttur - Profesjonelt og veldrevet sted. Veldig bra sanitæranlegg + bra kjøkken og oppvaskmuligheter. Stort og flott anlegg nær elven. Masse flotte aktiviteter for barn og voksne i nærhet om du har bil.

Om morgenen vaskes ikke doer og bad ofte nok i tillegg til at det gikk tom for varmt vann da vi sendte våre barn i dusjen. Akkurat disse tingene trenger litt ned da alt annet vår så bra.

Et flott sted som vi kanskje kommer tilbake til. Stille og rolig på kvelden. Om du setter opp telt eller vogn. Ikke sett de ved treningsstativene da de ikke er smørt og brukes av barn som lekestativ tidlig på morgenen.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, eveneven77
Anmeldt 30. september 2017 via mobile enheter

Skulle bare ha en natt for å teste en bobil, så det ble et kort besøk.
Hyggelig resepsjonist, rent og pent.
Utenfor sesongen, så ikke restaurant.
Fin liten hage å rusle i like ved siden av.
Nærme sentrum.
Kommer igjen.

Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, 395sveinungh
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Flott campingplass med flotte sanitæranlegg. Eiget familierom med heva dusj, badebalje for baby'er og mini-toalett.
Campingen har ein flott leikeplass for ungane med fleire leikehytter, og ei flott trapolineanlegg. Det er fint for ungane å sykle rundt på plassen.
Ein kan velge mellom asfaltert plass eller gras-plass til vogna.
Campingen ligg fint atmed otra-elva med fine bademuligheter. Alt i alt ein flott campingplass!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, LoviseMari