Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Vi leide leilighet B ei helg i juni. Ved ankomst så virket leiligheten ok, og er utstyrt greit, bortsett fra at vi savnet tv-kanne. Det skulle de forsøke å skaffe, men hadde aldri fått spørsmål om det før. I disse korona tider, så synes vi at det er både trygt og riktig at sluttvasken gjøres av profesjonelle. Det var derfor skuffende for oss at renholdet som var foretatt før vi kom var ikke i henhold til det vi hadde forventet oss. Det lå litt rusk på gulvet når vi kom, men det var kjapt å få vekk med feiebrettet. Under sengene og sofaen var det støvet og det lå igjen sjokolade innpakninger etter tidligere gjester. Vi oppdaget det siste ved avreise da vi skulle sjekke at vi hadde fått med oss alt. Søppel må tømmes i en bod full av dunker, og der var det under vårt opphold helt fullt av søppel, dunkene fløt over og kildesortering var ikke mulig. Da vi sa fra om renholdet ved utsjekk, ble vi møtt med et skuldertrekk…

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Camper41895274702
Anmeldt 14. juli 2020

Vi stoppet og overnattet i en liten campinghytte på vei til Dyreparken. Det var en rolig campingplass med alt av fasiliteter. Vi spiste på campingplassen, bestilte Grandiosa til barna, og ble overrasket over å få en helt vanlig grandiosa fra Stabburet. Vi bestilte også pannekaker, som så ut som kjøpepannekaker varmet i mikroen. Burgeren der var veldig salt. Ville ikke anbefalt å spise inne på campingen. Resepsjonen åpner ikke før kl 09, så vi ble stående å vente på dem for å kunne betale før vi kjørte videre. Dette kunne de opplyst om da vi sjekket inn slik at vi kunne funnet en løsning som passet mtp. utsjekk. Ellers en grei opplevelse for store og små.

Takk, Turmedfamilie
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi er tre venner som sover i telt. Vi betalte 710 kr for en natt. Det er greit, men kanskje litt dyrt. Vi tenkte at det var greit siden vi jo kunne dusje og bruke toalett. Da vi prøvde å dusje fant vi imidlertid ut at det kostet penger. Da vi også så at doene stengte klokke 23, lurte vi litt på hva vi egentlig betaler for. Prisen i seg selv er ikke så ille, men når den eneste tjenesten vi faktisk trenger, sabotetsanlegget ikke er åpne og koster ekstra så trekker dette ned.

Takk, Assbesroig
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Vi er ganske ferske på camping, og har med oss et stort familietelt. Her er det oversiktlig og lett å finne frem, vakker beliggenhet, masse spennende ting å finne på i nærområdet, velholdt, fine sanitæranlegg (barna synes det trekker veldig opp at det er musikk på do..:-)), fin lekeplass og god tilgang på strøm og vann.
Trekker litt ned: kunne vært litt bedre renhold på toalettene, dusjen gikk tom for varmtvann når vi dusjet på morgenen, og det er noen utendørs treningsapparater som burde vært smurt og reparert. (Ikke fordi det er så viktig med treningsapparater, men fordi det høres ut som anleggsarbeid når barn begynner å leke på disse på morgenen, og det slår og knirker i metall.
Men alt i alt en veldig hyggelig campingopplevelse som anbefales :-)

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Anine K
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Telttur - Profesjonelt og veldrevet sted. Veldig bra sanitæranlegg + bra kjøkken og oppvaskmuligheter. Stort og flott anlegg nær elven. Masse flotte aktiviteter for barn og voksne i nærhet om du har bil.

Om morgenen vaskes ikke doer og bad ofte nok i tillegg til at det gikk tom for varmt vann da vi sendte våre barn i dusjen. Akkurat disse tingene trenger litt ned da alt annet vår så bra.

Et flott sted som vi kanskje kommer tilbake til. Stille og rolig på kvelden. Om du setter opp telt eller vogn. Ikke sett de ved treningsstativene da de ikke er smørt og brukes av barn som lekestativ tidlig på morgenen.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, eveneven77