Anmeldt 25. juli 2021

Vi sto kun 1 natt med bobil. Hadde ikke booket, kjørte bare innom.
Han i resepsjonen var veldig hyggelig og avslappet, vi kunne bare ta en runde og se om vi fant en fin plass til bobilen vår.
Fant en plass og lett tilgang til strøm, så parkerte og gikk tilbake til resepsjonen for å betale :-)

Koselig camping, masse plasser og mange turister, men føltes allikevel ikke 'overveldende'. Var heller ikke noe støy fra andre gjester.

Flere kjekke lekeplasser for ungene.

Rent og fint sanitærbygg. Brukte selv ikke dusjen den ene natten, men bygget så rent og fint ut, og doene var også rene.

God pris for en så fin campingplass.

Takk, happinessinacupcake
Anmeldt 18. juli 2021

Fin og rolig camping. Vi bodde i leielighet og den avr grei. Ikke mye støy og ikke mange steder som tyner deg for penger. Veldig fin beliggenhet med urørt natur, og nærhet til handlegaten i Evje med alle butikker man trenger.

Hagen er et must. Restauranten har uteplassen i selve hagen, og er som en eksklusiv restaurant på et luksushotell. Nydelig. Spiste ikke på restauranten så garanterer ikke for maten.

Takk, ahova
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Dette er faktisk veldig bra! Skikkelig fin camp, badet i elva og vi fikk sette opp telt på bra sted . Etter bad satte vi oss i restauranten og spiste veldig god middag. Hjortekjøtt på camping er ikke hverdagslig Ute på MC tur , stikk innom Odden camping for en god telting, godt bad , kald pils og god middag!

Takk, Rafaelsen1970
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Vi leide leilighet B ei helg i juni. Ved ankomst så virket leiligheten ok, og er utstyrt greit, bortsett fra at vi savnet tv-kanne. Det skulle de forsøke å skaffe, men hadde aldri fått spørsmål om det før. I disse korona tider, så synes vi at det er både trygt og riktig at sluttvasken gjøres av profesjonelle. Det var derfor skuffende for oss at renholdet som var foretatt før vi kom var ikke i henhold til det vi hadde forventet oss. Det lå litt rusk på gulvet når vi kom, men det var kjapt å få vekk med feiebrettet. Under sengene og sofaen var det støvet og det lå igjen sjokolade innpakninger etter tidligere gjester. Vi oppdaget det siste ved avreise da vi skulle sjekke at vi hadde fått med oss alt. Søppel må tømmes i en bod full av dunker, og der var det under vårt opphold helt fullt av søppel, dunkene fløt over og kildesortering var ikke mulig. Da vi sa fra om renholdet ved utsjekk, ble vi møtt med et skuldertrekk…

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Camper41895274702
Anmeldt 14. juli 2020

Vi stoppet og overnattet i en liten campinghytte på vei til Dyreparken. Det var en rolig campingplass med alt av fasiliteter. Vi spiste på campingplassen, bestilte Grandiosa til barna, og ble overrasket over å få en helt vanlig grandiosa fra Stabburet. Vi bestilte også pannekaker, som så ut som kjøpepannekaker varmet i mikroen. Burgeren der var veldig salt. Ville ikke anbefalt å spise inne på campingen. Resepsjonen åpner ikke før kl 09, så vi ble stående å vente på dem for å kunne betale før vi kjørte videre. Dette kunne de opplyst om da vi sjekket inn slik at vi kunne funnet en løsning som passet mtp. utsjekk. Ellers en grei opplevelse for store og små.

Takk, Turmedfamilie