“Lunsj med barna”
Anmeldelse av Spisekroken Evje

Spisekroken Evje
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Evje
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Stakk innom her for å spise en digg lunsj med ei venninne og ungene da vi var innom sentrum. Disken bugnet av deilige sandwicher, boller og kaker. Jammen var det vanskelig å bestemme seg for hva jeg skulle spise, hadde jo lyst på alle ting.
Koselig plass altså, og de som jobbet der var trivelige folk
Dro innom for å kjøpe med oss lunsj dagen etter også, den nøt vi på en rasteplass på vei hjem fra campingen.

Takk, carulain

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig god salat og brød til. Hyggelige lokaler og personalet.
Pluss for at de selger lavkarbo brød, men minus for at det ikke står antall karbs på brødet. Men det kan ikke bakeriet noe får.
Terningkast seks.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, hello_miss_lena
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Alltid god mat, makevarer og et enormt utvalg. Og servicen er upåklagelig! Min favorittbakeri❤️ anbefaller alle å stikke innom og sjekk ut

Dato for besøk: februar 2020
Takk, anettesko
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Vi betalte 340 kr for 1 tebriks m/karbonade, 1 tebriks med ost og skinke, 1 skolebolle, 1 krembolle, 2 flasker ferdigpresset juice og 2 kaffe americano. Alt holdt vesentlig høyere kvalitet enn det man forventer utenfor byene.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, Runar78
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Kafeen ligger i utkanten av Evje sentrum. Her serveres tradisjonelle bakerivarer, både varme og kalde retter og de har flere typer kaffe på menyen. Jeg opplevde god service under mitt besøk og maten smakte godt!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Erlend1973

Reisende som så på Spisekroken Evje, så også på

Evje, Evje og Hornnes
Evje, Evje og Hornnes

Evje og Hornnes, Aust-Agder

Har du vært i Spisekroken Evje? Del dine erfaringer!