“Søndagsmiddag”
Anmeldelse av Odden Vertshus

Odden Vertshus
Vurdert som nr. 2 av 10 Restauranter i Evje
Anmeldt 19. juli 2021

Velsmakende middag i vakre omgivelser. Et besøk på Odden vertshus og den nydelige hagen er et must når en er på Evje. Hyggelig vertskap og effektiv servering.

1  Takk, Eivlid

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Det er utrolig hyggelig og bra for mc folk at det finnes kafé eller resturang på campingen. Vi ble begeistret over betjeningen som var så hyggelige. Det var en varm dag og kald pils var svært etterlengtet. Hjortekjøtt fra New Sealand var riktig så bra og kvelden ble en suksess

Takk, Rafaelsen1970
Anmeldt 18. juni 2021

I følge tripadvisor og anmeldelsene som var der, så skulle dette være en fin plass å gå med god mat. Det er riktig at det er fin plass; flott lokale, hage og hyggelige ansatte. Men maten var som et gatekjøkken servert på fin tallerken. Salatdressingen kom til og med i plastikkposer. Ikke at dette er galt i seg selv, men med tanke på tidligere anmeldelser og pris, så passet dette ikke. Vi hadde kledd oss opp for dette måltididet. Men skuffelsen var dessverre stor. Ratingen hadde vært 1 stjerne, men på grunn av veldig hyggelige ansatte, ble det 3 stjerner.

Takk, Knut Fredrik W
Anmeldt 27. oktober 2019 via mobile enheter

Hyggelig familiemiddag og fantastisk mat. Utrolig kreativt kjøkken og fantastisk service i vakre omgivelser. En virkelig uoppdaget gourmet perle.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, linkjcar
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Vi bodde på Odden camping og hadde dermed gåavstand til vertshuset. Hadde gledet meg til å spise blåskjell, men det var de desverre tomme for. Det var litt nedtur. Vi bestilte pastasalat med pesto og kylling, elgburger, dagens pasta og barneporsjon med pasta. Maten var god, og alle ble mette. Brunostkjeks med vaniljeis til dessert var nydelig. Pannacottaen var frisk og god. Det var fint vær og deilig å sitte ute. Et minus er at det er lov å røyke ved noen bord ute, og jeg er ikke så glad i å spise mat mens noen røyker rett ved.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Gro J

Reisende som så på Odden Vertshus, så også på

Har du vært i Odden Vertshus? Del dine erfaringer!