Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Praktiske leiligheter med to soverom. Alt fremsto som nyoppusset, men det er nok valgt enkelte billige løsninger og finishen som gjøres før neste gjest kommer bør skjerpes. Forventningene til at alt er i orden økes når rommet koster 1590,- for en natt. Hadde det vært 1000,- for en natt ville jeg gitt 4 stjerner. Pluss for hyggelig og imøtekommende ansatt i resepsjonen, selv om han bare snakket engelsk.

IKEA-kommoden på soverommet falt fra hverandre når vi kom borti den. Slikt trekker ned helhetsinntrykket. Kjøleskapet var ikke rengjort skikkelig og det sto en ølboks på terrassen fra tidligere gjest. En blir da paranoid om glass og kopper er vasket skikkelig og vi valgte å vaske en ekstra gang før bruk. Sengene var OK, men dyna var tung og syntetisk.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, 702kristink
Anmeldt 21. juli 2018

Hadde 2 flotte netter på Evje Park. Har bodd på de fleste overnattingsstedene / hotellene i Evje området, så forventningene var ikke særlig høye. Men da vi kom frem ble vi alle super overrasket. Nyoppusset, rent og hyggelige leiligheter til fin pris. Stort pluss for at det var vaskemaskin på badet og parkering rett utenfor døra. Om jeg skal finne noe som trekker ned så var det at sengene var veldig myke og at det var pittelitt lytt mellom rommene. Men dette ødelegger absolutt ikke for helhetsinntrykket mitt. Anbefaler virkelig dette videre! Vi kommer tilbake neste år.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, Reisende9090
Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Her er det flott og nytt. Alt er nylig renovert. Flotte gulv, fint interiør og møbler. Gode senger og rene linjer. Leilighetene ligger vegg i vegg med hverandre. Dette passet oss utmerket da vi hadde barn med som kunne løpe frem og tilbake til hverandre. Uteområdet var dekket av snø ettersom det nå er vinter. I midten av området var det en stor grill hytte vi brukte hver kveld. Denne ble aldri varmet skikkelig opp da vinduene trakk og hytta ikke var isolert nok. Det var litt kjedelig ettersom vi hadde sett frem til lange kvelder rundt bålet. Hytten var derimot flott innredet med skinn ryer og grill bål. Det finnes ingen kiosk eller butikk på området så en må nesten ha bil for å handle seg noe mat. Skiløypen er også en liten kjøretur unna. Lengden på løypene varierer, noe som også er positivt når en har med seg barn. Hoppbakken ligger like ved skiløypene. Her er det gøy for barn å ake nedover bakkene. Ellers er det ikke langt til Evje sentrum heller. Dette overnattings stedet er fint og ligger nogenlunde sentralt til i forhold til ulike aktiviteter. Det var stille og rolig da vi var der. Vi koste oss både små og store og anbefaler gjerne stedet.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, susannep838
Anmeldt 12. juli 2015

Gulvet var skittent (sokkene våre var svarte under etter kort tid) og det lå en bikini igjen på gulvet på ene soverommet fra forrige gjest, så tviler litt på om de i det hele tatt har vasket før vi kom. Badet var om mulig enda mindre reint, og det samme kan forsåvidt sies om tallerkener og bestikk - vi kjøpte plastikk, orket ikke bruke det som var i leiligheten. (Hvor det forøvrig bare var 4 vinglass og 2 ølglass, men ingen melkeglass e.l. noe som jo som er litt kjipt når man har to barn med..).

Persiennene hang og dinglet på halv tolv, madrassen hadde merker etter tidligere inkontinente gjester, og tven hadde 5 kanaler: nrk1, nrk2, tv2, og en tysk, og en russisk kanal. Og nei, vi var der ikke for å se på tv, men det er sikkert flere barnefamilier enn min som hadde satt pris på at nrk3 var inkludert også.

Og det er _ekstremt_ lytt mellom rommene. Vi hørte alt som ble sagt i leiligheten vegg i vegg, både av barnefamilien første dagen, og ungdomsgjengen som bodde der andre natta..

Og han fyren i resepsjonen snakket ikke norsk, og knapt nok engelsk. Sikkert kjekk gutt, men ikke så voldsomt behjelpelig at det gjorde noe.

Drar aldri tilbake hit.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Bodilla77
Svar fra ledelsen:Besvart 14. juni 2017

Hei

Vi har nylig renovert leilighetene, og de fremstår nå som helt nye.
Det er nye eiere her nå, og nye drivere.
Velkommen til et hyggelig opphold hos oss i trivelige omgivelser !

Anmeldt 27. april 2014

Veldig greie leiligheter, med alt man trenger. Der var vaskemaskin, oppvaskemaskin og eget soverom. Eneste vi følte det manglet litt, der var bare tre glass, tre fat etc, der kunne godt vært et par til alle glass, fat og bestikk. Da vi kjente flere som lå der samtidig, og det er da lett for at vi setter oss hos hverandre om kveldene. Vi hadde også brukt konferanserommene, veldig greie rom. Og der var rikelig av alt vi trengte.

Dato for oppholdet: april 2014
  • Reisetype: Reiste med venner