“Gatekjøkken”
Anmeldelse av Tip Top Burger & Sånt

Tip Top Burger & Sånt
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Evje
Beskrivelse: Tip Topp Gatekjøkken og kiosk som ligger lett tilgjengelig i Evje sentrum har stort utvalg av hamburgere, snadderloff, pølse og tallerkenretter. Om sommeren har vi også stor isbar med softis, milkshake, slush og kule is. I samme bygget holder også Pizzabakeren til med over 20 forskjellige pizzaer, og nybakte pizzabunner hver dag. Åpent alle dager
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Helt ok gatekjøkkenmat, både bordene og benkene var ikke rene, savnet også flere typer saus. Greit for en rask stop

Takk, dina278

Anmeldt 27. august 2018

Vi fikk veldig god mat her. Utrolig god Pommes Frites.
Mye å velge i på menyene. Jeg spiste en kanongod burger. Man kan kjenne at her får man skikkelige råvarer.
Rent og ryddig lokale

Takk, 850stianr
Anmeldt 27. august 2018

Vi stoppet innom for en rask matbit. Maten var helt OK, ikke den store woweffekten, men mette ble vi. Hyggelig betjening. Renold både i restaurantdelen og toalett bør og må bedres !

Takk, hertzeid
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Bestilte 250g burger med alt....fikk burger med salat. Anbefaler å heler stikker til Froland kommune og spise på Frolandstaua KRO.

Er der den ekte snadderloffen er fra

Takk, 602siment
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Dårlig personale, lite service innstilling, vi var 8 stykker, kun èn fikk riktig bestilling uten rot, det tok også over en time og lage en såkalt "original" snadder loff, smaken var heller ikke noe særlig spennende.

Ikke kom hit om du er sulten og ønsker mat kjapt, eller forsåvidt ikke kom det hele...

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Thim A

Reisende som så på Tip Top Burger & Sånt, så også på

Evje, Evje og Hornnes
Evje og Hornnes, Aust-Agder

Har du vært i Tip Top Burger & Sånt? Del dine erfaringer!