Fantastisk

Fantastisk sted. Vi var i klatreparken der vi ble svært godt tatt vare på av Edda og Anna... les mer

Anmeldt 11. august 2020
Turdamefranorden
Haugesund, Norge
For et sted!!

Mer eller mindre tilfeldig at jeg kom over dette stedet. Og for et sted det viste seg å være. La... les mer

Anmeldt 27. juli 2020
Fredrik_81
Askim, Norge

Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse med imponerende engasjerte guider! TrollAktiv har aktiviteter for absolutt alle! Bare dra dit og ha det gøy!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, linehaug
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Vi holdt 13 års bursdag her. Booket inn på badepark i elv, grillbu for feiring etterpå. Supert uteområde for litt trampoline og annen aktivitet.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, terjena2016
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Ve er en en familie på fem som tilbragte to dager på Trollaktiv. Det var spennende aktivitet for hele familien. God sørvis og vennlig vertskap. Takket være gode guider følte vil oss helt trygge med hele familien i ei flåte nedover strykene i Otra. Anbefales for de som ønsker aktive dager i hyggelige omgivelser.

Takk, 284asbj_rnb
Anmeldt 3. august 2019

Tilbrakte en hel dag her, men kunne gjerne vært her en dag til. Var først i klatreparken og raftet på ettermiddagen. Avsluttet med bading i vannparken. Betjening og instruktører er både hyggelige og dyktige, og var veldig flinke med barna.

Takk, LineB63
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Vi stakk innom her for å rafte. Halve familien dro på rafting, og var veldig fornøyd, og resten ble på stedet og spilte minigolf og kjempesjakk. Flott klatrepark, hyggelig personale. Ingenting å utsette, men det er mange aktiviteter vi ikke testet :-)

Takk, Anine K
simon_trollaktiv, Daglig leder på Trollaktiv, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2019

Thank you so much for your kind and detailed feedback :) We hope you visit us again in the future.