Fantastisk rafting opplevelse med Troll Aktiv

Vi var på Troll Aktiv på rafting med Sandbakken BUS Norgestur med Aktive Fredsreiser. 42 elever og... les mer

Anmeldt 12. april 2022
610ellinge
Sarpsborg, Norge
Flott sted med masse aktiviteter for barn/ungdom og voksne

Flott sted med masse aktiviteter. Rafting med proffe instruktører og camping med utallige... les mer

Anmeldt 14. juli 2021
sgv73
Kolbotn, Norge

Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse med imponerende engasjerte guider! TrollAktiv har aktiviteter for absolutt alle! Bare dra dit og ha det gøy!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, linehaug
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Vi holdt 13 års bursdag her. Booket inn på badepark i elv, grillbu for feiring etterpå. Supert uteområde for litt trampoline og annen aktivitet.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, terjena2016
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Ve er en en familie på fem som tilbragte to dager på Trollaktiv. Det var spennende aktivitet for hele familien. God sørvis og vennlig vertskap. Takket være gode guider følte vil oss helt trygge med hele familien i ei flåte nedover strykene i Otra. Anbefales for de som ønsker aktive dager i hyggelige omgivelser.

Takk, 284asbj_rnb
Anmeldt 3. august 2019

Tilbrakte en hel dag her, men kunne gjerne vært her en dag til. Var først i klatreparken og raftet på ettermiddagen. Avsluttet med bading i vannparken. Betjening og instruktører er både hyggelige og dyktige, og var veldig flinke med barna.

Takk, LineB63
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Vi stakk innom her for å rafte. Halve familien dro på rafting, og var veldig fornøyd, og resten ble på stedet og spilte minigolf og kjempesjakk. Flott klatrepark, hyggelig personale. Ingenting å utsette, men det er mange aktiviteter vi ikke testet :-)

Takk, Anine K
simon_trollaktiv, Daglig leder på Trollaktiv, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2019

Thank you so much for your kind and detailed feedback :) We hope you visit us again in the future.