Fantastisk rafting opplevelse med Troll Aktiv

Vi var på Troll Aktiv på rafting med Sandbakken BUS Norgestur med Aktive Fredsreiser. 42 elever og... les mer

Anmeldt 12. april 2022
610ellinge
Sarpsborg, Norge
Flott sted med masse aktiviteter for barn/ungdom og voksne

Flott sted med masse aktiviteter. Rafting med proffe instruktører og camping med utallige... les mer

Anmeldt 14. juli 2021
sgv73
Kolbotn, Norge

Anmeldt 5. juli 2020

Var i klatreparken og action rafting, samt bodde i en av de gule 5-manns hyttene. God informasjon i forkant og underveis, rene hytter, toaletter og områder og mange aktiviteter samlet på et område. Helt genialt og vi fikk masse for pengene. Ekstra skryt til dyktige instruktører Ben og Ed!! Helt konge :-)

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, nataliehQ4102FM
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe fin plass! Mange kjekke aktiviteter med kjempe flotte instruktører!

Campa i telt i fem dager, fin teltplass med kort avstand til toalett og dusj :)

Super service i alle ledd! Vi reiste kollektivt og blei både henta i Evje sentrum og kjørt tilbake.

Anbefaler alle barnefamilier å ta turen for en aktiv ferie

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, MarleneNi
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse med imponerende engasjerte guider! TrollAktiv har aktiviteter for absolutt alle! Bare dra dit og ha det gøy!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, linehaug
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Vi holdt 13 års bursdag her. Booket inn på badepark i elv, grillbu for feiring etterpå. Supert uteområde for litt trampoline og annen aktivitet.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, terjena2016
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Ve er en en familie på fem som tilbragte to dager på Trollaktiv. Det var spennende aktivitet for hele familien. God sørvis og vennlig vertskap. Takket være gode guider følte vil oss helt trygge med hele familien i ei flåte nedover strykene i Otra. Anbefales for de som ønsker aktive dager i hyggelige omgivelser.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 284asbj_rnb