Fantastisk kjekk plass for hele familien

Fantastisk plass å ta med familien. Rent og pent. Fantastiske opplevelser. Smilende personal... les mer

Anmeldt 2. august 2023
Jannicke F
Super dag med familierafting!

Vi reiste hit på dagstur for familierafting med to voksne og to barn på snart 9 og 12. En... les mer

Anmeldt 22. juli 2023
Trip22832590369
Mysen, Norge

Anmeldt 5. juli 2020

Var i klatreparken og action rafting, samt bodde i en av de gule 5-manns hyttene. God informasjon i forkant og underveis, rene hytter, toaletter og områder og mange aktiviteter samlet på et område. Helt genialt og vi fikk masse for pengene. Ekstra skryt til dyktige instruktører Ben og Ed!! Helt konge :-)

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, nataliehQ4102FM
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe fin plass! Mange kjekke aktiviteter med kjempe flotte instruktører!

Campa i telt i fem dager, fin teltplass med kort avstand til toalett og dusj :)

Super service i alle ledd! Vi reiste kollektivt og blei både henta i Evje sentrum og kjørt tilbake.

Anbefaler alle barnefamilier å ta turen for en aktiv ferie 👌🏻

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, MarleneNi
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse med imponerende engasjerte guider! TrollAktiv har aktiviteter for absolutt alle! Bare dra dit og ha det gøy!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, linehaug
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Vi holdt 13 års bursdag her. Booket inn på badepark i elv, grillbu for feiring etterpå. Supert uteområde for litt trampoline og annen aktivitet.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, terjena2016
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Ve er en en familie på fem som tilbragte to dager på Trollaktiv. Det var spennende aktivitet for hele familien. God sørvis og vennlig vertskap. Takket være gode guider følte vil oss helt trygge med hele familien i ei flåte nedover strykene i Otra. Anbefales for de som ønsker aktive dager i hyggelige omgivelser.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 284asbj_rnb