Flott sted med masse aktiviteter for barn/ungdom og voksne

Flott sted med masse aktiviteter. Rafting med proffe instruktører og camping med utallige... les mer

Anmeldt 1 uke siden
sgv73
Kolbotn, Norge
Flott hytte og gøyal rafting

Fin og romslig hytte, fint område for barna i alder fra 11-14. var på familierafting i Otra. Hadde... les mer

Anmeldt 22. mai 2021
Jornvidar

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Familie med tenåringer besøkte Evje for rafting. Veldig flinke instruktører som balanserte det seriøse og det lekne på en fantastisk måte. Sikkerheten er i høysete! Anbefaler denne plassen, vi kommer tilbake!

1  Takk, Mortenpett
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Magisk sted for aktive barn. Nydelige hytter, rent og pent og hyggelige multikulturelle ansatte. Vi hadde kun booket en natt men kommer absolutt tilbake

Takk, JuliaR2623
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to voksne og to 15 åringer og en 10 åring. De to på 15 prøvde paintball og klatring og 10 åringen og en voksen prøvde klatring. Alle var fornøyd med aktivitetene. Vi sov i en av lavvoene som leies ut. Burde følgt med myggspray til oss som skulle bo i lavo. Lavvoene er i utkanten av selve plassen, midt mellom trær og lyng. Det ble noen myggstikk kan du si. Utrolig flott utstyrt felles kjøkken, med flere kjøleskap, oppvaskmaskin og bestikk, talerker og kopper til utlån. Renholdet kunne vært bedre. Savnet dispensere med håndsprit både på felles kjøkken og toalettene. Renholdet på toalettet kunne fint vært bedre. I tillegg var det langt å gå til toalettet fra lavvoene. Hyggelig betjening. Kommer gjerne igjen men vil da ha hytte med eget toalett.

Takk, SKaroliussen
Anmeldt 5. juli 2020

Var i klatreparken og action rafting, samt bodde i en av de gule 5-manns hyttene. God informasjon i forkant og underveis, rene hytter, toaletter og områder og mange aktiviteter samlet på et område. Helt genialt og vi fikk masse for pengene. Ekstra skryt til dyktige instruktører Ben og Ed!! Helt konge :-)

Takk, nataliehQ4102FM
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe fin plass! Mange kjekke aktiviteter med kjempe flotte instruktører!

Campa i telt i fem dager, fin teltplass med kort avstand til toalett og dusj :)

Super service i alle ledd! Vi reiste kollektivt og blei både henta i Evje sentrum og kjørt tilbake.

Anbefaler alle barnefamilier å ta turen for en aktiv ferie

1  Takk, MarleneNi