“Styr unna!”
Anmeldelse av Sognaporten

Sognaporten
Vurdert som nr. 5 av 5 Smått og godt i Aurland
Anmeldt 3. august 2020

Kjørte hit etter "Circle K" på google maps på min Norgesferie, for å fylle på kaffe på kaffekoppen og spise egenbragt mat jeg bare trengte varmtvann til. Har stoppet MABGE steder på reisen, dette var det første de skulle ha BETALT for varmtvann! 15 kr! Ikke fikk jeg kaffe heller, da dette tydeligvis ikke var CK. Sure ansatte, ikke et smil å se, og elendig service. Søkte opp på tripadvisor etter besøket, godt jeg hvertfall ikke er den eneste med samme erfaring.

Dato for besøk: august 2020
Takk, marianS7283UO

Anmeldt 19. juli 2020

Vi spiste akkurat 2 elendige burgere her.Sure folk i betjeningen.Når vi skulle kjøre oppdaget vi at vanntanken i bobilen vår(helt ny og tydeligvis ikke klargjort) hadde stått åpen og var tom.Vi spurte fint om å få låne vannuttak på veggen,men fikk blankt nei.Kommer aldri igjen!

1  Takk, Silje H
Anmeldt 17. juli 2020

Møkkete og rotete både ute og inne! Nesten bare mat med pommes frittes til, til en høy pris. Vi fant kun kjøttkaker av middagsmat.
Stedet var slitt og ikke veldig innbydende. Dårlig med parkeringsplasser, men mange ladeplasser for el-bil.

Takk, Turene2020
Anmeldt 4. juli 2020

Dårlig service, dyrt og skittent.

Betjening svarer surt, eller svarer ikkje i det heile. Har tidligere kjøpt dårlig mat der, og kjøpte dermed berre kaffi - som var OK, men ikkje verdt prisen. Personalet tørka skitne hender på forkleet og slengte ut to pappkopper

Takk, 801livh
Anmeldt 21. juni 2020

Stoppet for en matbit med familien. Hamburgere var ikke all verdens å skryte av - typisk gatekjøkkenburger for 20år siden Tørre brød og lite salat. Personalet virket som hadde mistet litt piffen. Her trengs det virkelig nytenking på maten! Veldig lite valg av retter utenom burger/løvbiff og typisk pommes fristes-mat. Softisen var god, da Ble enige om at vi kommer ikke til å stoppe her igjen.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Nina G

Reisende som så på Sognaporten, så også på

Har du vært i Sognaporten? Del dine erfaringer!