Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fine hytter, rent og pent og godt vedlikeholdt. Den ligger ved veien, men det deilige ruset fra fossen overdøvet den lille trafikken som var. Hyggelig betjening! Ligger rett ved Nærøyfjorden med mulighet til å leie kajakk.

Takk, HildeH776
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Vi bodde her fra 7-9/8.19....Fin og rimelig 6 mannshytte med bad /dusj og alt en trenger for noen dager på hytte. Hyggelig vert ,imøtekommende og behjelpelig. Grei avstand til Flåm for å ta Flåmsbanen.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, greton18
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig liten plass! Rent og pent, hyggelig mottagelse. Flott utsikt, litt støy fra E16 som går rett ved. Vi liker denne typen «gammeldagse» campingplasser hvor det ikke er oppmerkede plasser , men med grassbakke og fritt fram hvor man vil parkere !

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, trond116
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig og hjelpsomt personale, fin og ryddig camping og nydelig utsikt. Sentral beliggenhet til Nærøyfjorden og omringet av fantastiske fjell. Vi koste oss to netter her og ble bistått med gass fra betjeningen når vi hadde problemer med primusen vår.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 450maris
Anmeldt 16. juli 2017

Vi kom til Gudvangen å forventet ikke så mye av stedet. Men når vi kom dit var det bar helt fantastisk. Naturen i Gudvangen er bar helt i utrolig, ord kan ikke beskriv den opplevelsen jeg hadde. Hyttene var enkle, pen og rene. Utested var hyggelig å koselig, betjeningen også. De som driver stedet tok i mot oss med åpne armen, akkuratt som om de invitere oss hjem til dem. Det å være på Vang Camping er helt fantastisk, nesten en opplevelse i seg selv.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, HannahMarie_Oslo