TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Nydelig Sykkeltur i 2012

Vi var hele familien på en to dager sykkeltur gjennom Rallarvegens ca 12 mil. Fantastisk opplevelse... les mer

Anmeldt 28. september 2018
GjermundK4
Turenes tur!

Anmeldt 23. juli 2017
johnnyo584
Hønefoss, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Aurland
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Etter å ha syklet Rallarvegen i 2002 med tungen på nedre knapphull for å rekke toget til Upsete, og klare det med 2 minutters margin, skulle man endelig få ts med deler av familien igjen 14 år senere, IG kunne bruke den tiden man hadde behov for. Og hvilken tur det ble! Etter litt startproblemer første dagen de 2 1/2 milene fra Haugastøl til Finse, med et magisk opphold på Finsehytta, ble dag 2 fra Finse til Flåm et triumfferd uten like. Bra vær, unger i toppslag og sykler som 'rullet vår vei' var det en overlykkelig og sprudlende gjeng som tidlig på ettermiddagen nådde Flåm.
Og beslutning ble tatt der og da,neste år(2017) tar jeg med meg en gjeng kompiser og kjører turen igjen! For dette er turenes tur i Norge(sammen med Aurlandsdalen). Anbefales på det sterkeste til alle, både familier, enslige og vennegjenger.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, johnnyo584
Anmeldt 10. september 2016 via mobile enheter

Ekstrem fint vær, ekstremt dårlig vei, ekstremt farlige sykler fra Haugastøl. Flaks at skadene ikke ble større.

Dato for opplevelse: august 2016
4  Takk, ingjerdw2016
Anmeldt 8. september 2016 via mobile enheter

Fantastisk vei. Fabelaktige omgivelser. Nydelig terreng. Så fredfylt og visuelt vakkert. Helt nydelig utsikt som endrer seg hele tiden. Jeg hadde en helt fantastisk løpetur på denne nydelige og historiske veien. For en herlig og minnerik opplevelse. Anbefales varmt.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, Tartufo17
Anmeldt 26. april 2016

Om man sykler hele ruten på godværsdager, er det vel ikke mye som kan måle seg hva naturopplevelse angår

Dato for opplevelse: august 2015
Takk, Geir H
Anmeldt 9. februar 2016

Ser på Rallarvegen i en større sammenheng. Togturen fra Oslo til Haugastøl er i seg selv en flott opplevelse. Leie av sykkel må bestilles i god tid. Litt tungt å sykle fra Haugastøl til Finse for en ikke for godt trent kropp. Ei natt på Turistforeningens residens i vakre omgivelser gjør alt bra igjen. Turen til Flåm er bare en av tingene man bør få med seg. Pass på å starte tidlig slik at du rekker båten som går til Bergen på ettermiddagen. Båtturen som alt annet på denne turen, er i seg selv ubetalelig i opplevelse. Fantastisk tur.

Dato for opplevelse: august 2015
1  Takk, ZuperTobben