Anmeldt 4. august 2018

Overnatta i ei av rorbuene. Soverom med dobbelseng, sovehems med plass til i alle fall to (litt lågt oppunder taket og varmt), bad med dusj, stue og kjøkken i eitt (sofa med sjeselong og bord, stort bord og stolar, kjøleskåp og omn, kaffetraktar og vasskokar og elles alt ein trong for å laga mat). Veranda med bord og stolar (avskjerma) og sjøen heilt inntil. God service frå resepsjonist.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Sissel Anita H
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Droppet innom på veg hjem fra Bergensbesøk. Sitter ute i skyggen, 25 varmegrader i skyggen. Nydelig hjortegryte anbefales. Koselig betjening og maten ble servert ved bordet. Ellers bør Aurlandssko besøkes. Ekte håndverk.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 337kjellb
Anmeldt 3. juni 2018

Hyggelig pensjonat fordelt på tre bygninger. Hovedhus med resepsjon og rom, Restaurant "Duehuset" med terrassevarmere i et glasshus, og frokost i Aabelheim.Som har navn etter skuespilleren Per Aabel. Sjarmerende, men sikkert tungvint for driverne. Stille og rolig, og ingen trafikk som forstyrret nattesøvnen. Frokosten var helt OK i Aabelheim. Er du i Aurland, ta en tur opp til Stegastein utsiktspunkt - Pensjonatet anbefales.

Takk, 332ArneDorum
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Tja, hva skal jeg si; bestilte pizza med pepperoni og ananas. Skal være helt ærlig og si at den smakte som ei godt stekt skosåle og at for 220 kr var det de dyreste sålene jeg har kjøpt i mitt liv....

1  Takk, JanArst
Anmeldt 14. mai 2018 via mobile enheter

Et flott sted å overnatte, super beliggenhet og sjarmerende rom. Vi er glad for at vi valgte rom med utsikt til fjorden. Rolig og fint i midten av mai. Nostalgisk. Rent og i orden på rommene. God frokost. Nydelig utsikt.

Takk, Ylwekr