Anmeldt 23. februar 2021

God beligenhet med utsikt over fjorden. Det er flere eldre bygninger som ligger i et slags tun med flott hage og planter. Gastropub med god mat. Frokosten severes i et eget nydelig bygg. Nydelig seng med glimt av fjorden og fjellene. Super hyggelig betjening.
Kort vei til turistmagneten Flåm.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, Staale380
Anmeldt 13. august 2020

Hyggelig hotell med serviceinnstilt betjening. Mange gode Corona tiltak. Bl.a. egne bord med pådekket mat til frokost. Hit kan du reise trykt. Rent og ryddig i koselige rom. Nær sentrum og badestrand.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, Vigdis S
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Sjarmerende sted med svært hyggelig betjening og anledning til å ha med hund.
Det som trekker ned er middagsrestaurant/pub med svært dyre priser og mat som ikke står i forhold til prisen. Drikke er blant det dyreste i klassen. I disse Covid-tider så vi heller ikke antydning til antibac...
Litt for myke senger for min rygg så jeg «gleder» meg til bilturen videre.

1  Takk, don_ole
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi er en familie med to tenåringer og to voksne. Vi bodde to netter i »rorbue» helt nede ved fjorden og stortrivdes. Egen liten terrasse med fantastisk utsikt mot fjell og fjord. Rent og ordentlig. Bra kjøkkenkrok så vi lagde egen frokost. Spar-butikk rett over gaten. Eneste minus er at det kan bli varmt på hemsen. Vi spiste middag en kveld på restauranten. Veldig bra mat. Lammesteken er en av de bedre jeg har spist!

Takk, 803annelis
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Fantastiske små hytter. Gode senger, rent og pent. Utsikten er helt upåklagelig. Litt knotete parkering, men vi kommer gjerne tilbake! Frokosten var enkel, men er veldig god løsning i disse covid-19 tider.
Meget hyggelig personell.

Dato for oppholdet: juni 2020