“Excellent”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 19. mai 2017 via mobile enheter

Beste restaurantopplevelse i løpet av en uke i Hersonissos! Anbefales på det varmeste! Verdt hver krone!

Takk, Finn-Olav L

Anmeldt 1. juni 2016 via mobile enheter

Vi valgte å feire vårt jubileum på Galini restaurant.
De leverer alltid og hadde forberedt en flott meny for oss og vi hadde en super kveld sammen med alle de trivelige servitører og betjening der oppe.
Galini er annerledes enn noe annet vi har funnet i området.
Skal du ha en eksklusiv og hyggelig kveld, enten med venner eller som par, er dette stedet.
Nydelig mat, hyggelig musikk, særdeles trivelig betjening.
Maten pressenteres delikat og med stil.
Vi kommer igjen!

Takk, Dagfilip
Anmeldt 8. august 2015 via mobile enheter

Fantastisk mat, flott betjening, god service. Alltid en fantastisk kveld på Galini. Presentasjonen av maten er annerledes og spennende, prisene er helt ok, måten vinen blir sjenket i glassene på er unik. Glassene er en pryd for øyet. Hele pakken på Galini er annerledes enn hva vi har funnet på noen annen restaurant.

Takk, Dagfilip
Anmeldt 5. august 2015

Dette er en av de bedre restaurantene som vi spiste på mens vi var på ferie. Fantastisk service, hyggelige servitører og kjempegod mat. Vår servitør var flink til å anbefale mat. En fantastisk mat opplevelse.

Takk, inger a
Anmeldt 4. januar 2014

En restaurant med underholdende betjening og fantastisk service. Fantastisk å sitte oppe i restauranten, intimt, romantisk og hyggelig. Maten smaker godt, men det er opplevelsen som får deg til å vende tilbake.

• Atmosfære
1  Takk, Jadda2013

Reisende som så på Galini, så også på

Koutouloufari, Chersonisos

Har du vært i Galini? Del dine erfaringer!