Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Fin camping, med en nydelig sand strand. Saniteten kunne trengt en opppussing, men helt Ok. Blide og trivelige betjening. Flott plass og campe. Med klatrepark rett ved siden av, som er super. Kommer gjerne tilbake hit..:))

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Marit H
Anmeldt 9. juli 2015 via mobile enheter

Dårlig standard og renhold på hytter og serviceanlegg.
Måtte fjerne spindelvev i tak og på vegger før vi overnattet.
Elendige madrasser, syltynne skumgummimadrasser som var veldig vonde å ligge på Området rundt var fint og stranden var bra. Campingvogn ville nok være å foretrekke hvis man skulle bo her.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, siwa1234
Anmeldt 3. august 2014

Vi fikk ikke det vi booket og betalt for. Er lovet å få tilbake det vi betalte, noe som ikke har skjedd enda.
Den ene hytten var bra, men vi skulle ha en 6 bedds. Den andre hytten vi fikk som erstatning var dårlig og skitten. Personalet får ett pluss om de holder ord og tilbakebetaler lovet beløp.

Dato for oppholdet: juli 2014
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med camping.se
1  Takk, Siv Lisbeth Sun... G
Anmeldt 10. juni 2018