Travelocity
Orbitz.com
eDreams
FindHotelUSD 105
Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Med beliggenhet over E6, og romslige hundeeier-rom på bakkeplan, rett ut mot parkering og skog er dette et veldig greitt hotell å bo på når man reiser med hund. Corona frokosten var kjedelig. Brødskive med ost og skinke pakket i plast.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, lenai848
Anmeldt 10. oktober 2019 via mobile enheter

Slitt hotell som sårt trenger oppgradering. I heisen lå det snus på gulvet, en gjeng fulle og høylytte langtransportsjåfører hang rundt resepsjonen når vi ankom, særdeles ubehagelig. Bestilte rom med dobbelseng, fikk to enkeltsenger i stedet. Frokosten var lite variert, kaffemaskinen fungerte ikke, var ikke utvalg for allergikere og ellers lite innbydende. Grønnsakene var heller ikke ferske. Gir to stjerner kun for at det var rent. Kommer ikke til å overnatte der flere ganger og kommer ikke til å anbefale det heller.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, larsg265
Anmeldt 29. august 2019

Elendig mattilbud.
Bare rot i den sammenheng. Middag måtte bestilles dagen før....Hvor vanlig er nå det på et hotells?
Den delen av oppholdet var veldig dårlig. Ellers var hotellet ok. Rent og pent. Praktisk beliggenhet.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, FellowTraveler177240
Anmeldt 17. juli 2019

En person på vakt. Stakkars, skulle betjene både resepsjonen kjøkken og spisesal. Vedkommende gjorde så godt hun kunne. Med en person på vakt så gikk det utover opplevelsen. Hun kunne ikke rekke å sjekke folk ut samtidig som hun skulle fylle på med mat i frokostsalen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, srud333638
Anmeldt 15. juli 2019

Fint hotell, litt langt fra sentrum men kan ta taxi til buss/tog evt. God service men litt lite matutvalg til frokost og middag. Flinke personale som ryddet opp etter seg da de hadde glemt bort å bestille taxi.

Dato for oppholdet: juli 2019
  • Reisetype: Reiste alene