Travelocity
Orbitz.com
HurbUSD 113
Anmeldt 2. august 2020

Hotellet bar veldig preg av Corona situasjonen. Middag måtte bestilles i forkant og det var bare mulig å velge mellom gryte og pizza. Vi valgte pizza, den var ikke varm men ok. Frokosten var ok, men det var ikke nødvendige Corona tiltak på plass.
Rommet var stort og rent.
Hotellet burde informere om at de har lav kapasitet mtp Corona.

Takk, Marianne M
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet rett på E6, med fantastisk flott utsikt. Passer bra som stop for natten på tur gjennom landet, men vil ikke anbefale lengre opphold. Ok rom til en ok pris. Trivelig personal, god service.

Dato for oppholdet: juni 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, mariusj496
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Et hotell som med halvt belegg ikke klarer å forsyne sine gjester med frokost, bestikk, fungerende romnøkker eller håndklær - og likevel tar betalt for «servicen» er en skandale.
Hotellgjester sto i lang kø inn på frokostsalen der vi fikk slåss om 1 kniv, 0 egg, 3 påsmurte skiver med sliten kyllingsalat og 0 drikkeglass.
Uhørt.

1  Takk, 248wolfgangp
Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Med beliggenhet over E6, og romslige hundeeier-rom på bakkeplan, rett ut mot parkering og skog er dette et veldig greitt hotell å bo på når man reiser med hund. Corona frokosten var kjedelig. Brødskive med ost og skinke pakket i plast.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, lenai848
Anmeldt 10. oktober 2019 via mobile enheter

Slitt hotell som sårt trenger oppgradering. I heisen lå det snus på gulvet, en gjeng fulle og høylytte langtransportsjåfører hang rundt resepsjonen når vi ankom, særdeles ubehagelig. Bestilte rom med dobbelseng, fikk to enkeltsenger i stedet. Frokosten var lite variert, kaffemaskinen fungerte ikke, var ikke utvalg for allergikere og ellers lite innbydende. Grønnsakene var heller ikke ferske. Gir to stjerner kun for at det var rent. Kommer ikke til å overnatte der flere ganger og kommer ikke til å anbefale det heller.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, larsg265