Traveluro
Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 6. juli 2021

Forferdelig rom, støyete, ikke AC, håpløs betjening (faktisk den verste betjeningen jeg har opplevd noen gang), horribel pris, og vi måtte betale full pris selv om de solgte oss et rom som var utsolgt…

1  Takk, chrislinder91
Anmeldt 25. mars 2021

Kom sent på kvelden, og siden E6 var stengt slet vi med å komme frem til hotellet. Etter en telefon ble vi guidet helt frem uten store problemer. Sengene var helt fantastiske, og de hadde løst frokost under corona kjempebra!

Dato for oppholdet: mars 2021
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 675aleksandraf
Anmeldt 22. november 2020

Stille og fredelige rom, til tross for at hotellet ligger over E6. Renslig, god service og frokost. Stor og gratis parkeringsplass. Anbefales på det sterkeste, om man ikke er avhengig av nattklubb og bar.

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, Dunkfarth
Anmeldt 19. november 2020

Lett tilgjengelig hotell. Fin total opplevelse m.h.t plassering langs E6, rask inn/utsjekk, god service fra ansatte, ok bar/lounge og god klassisk frokost med rikelig utvalg med unntak av bacon til eggerøren

Dato for oppholdet: november 2020
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, bmwgunnar
Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Jeg skulle en snartur til Trøndelag for et ærend, og trengte en enkel og rimelig overnatting. Hotellet fristet med sin plassering rett ved hovedvegen og utenfor bysentrum. Anmeldelsene jeg leste på gorhånd gjorde at jeg var lit skeptisk, men det var det ingen grunn til. Utvendig gir hotellet uttrykk for å være et motorhotell for folk på farten, folk som vil ha en enkel overnatting uten krav til en pen fasade. Innvendig er det rent pent og rolig. Flott utsikt over Trondheimsfjorden, fin spisesal, gode sofaer, rene og romslige rom og god dusj. Pizz og øl var på min ønskeliste, og det ble innfridd! Mange andre retter å velge i også, og betjeningen var blid og imøtekommende! Hotellet strekker seg fra vegskulder til vegskulder, med biltrafikk under hotellet. Noen rom vil nok bli sjenert med støy om du ønsker å ha vinduet åpent om natten. Mitt rom hadde vindu i en slisse mellom hotellkroppene og slapp in frisk og god luft uten plagsom støy. Rom nr.512 Jeg har ikke noe problem med å anbefale en overnatting her, og frokost fra 06.00 til 10.00 gjør det mulig å reise tidlig avgårde, etter et godt måltid!

Dato for oppholdet: september 2020
Reisetype: Reiste alene