Priceline
Lol.travelUSD 122
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Det var ingen varmtvann i dusjen samt elendig trykk. Dårlig ventilasjon i rommet, luktet til tider surt. Frokosten var absolutt ingenting å skryte av. Eneste positive var at det var gode senger og at jeg sov godt samt at det var hyggelige folk i resepsjonen.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Mia Karolin F
Anmeldt 27. juli 2021

Dårlig luft på rom,mye støy fra trailerparkering nedenfor da det ankom og forlot trailere hele natten gjennom.dårlig rengjort på rommet.vanskelig å finne frem til resepsjon,da eneste skilt var et lite skilt som henger over trappen opp

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, stefanstra2021
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Det eneste som var bra med dette hotellet var prisen og beliggenheten. Hotellet bærer preg av å være veldig gammelt. Vi opplevde også å bli vekket av brannalarmen 3 ganger grunnet varmtvannsberederen. Frokosten var helt ok - lite utvalgt, men det mest grunnleggende var på plass. Yoghurten var KNALL muggen, så det kan være lurt å dobbeltsjekke før man hiver i seg maten (selv om man helst vil komme seg bort så fort som mulig).

Romtips: Unngå om mulig å bo her
Takk, Fredrik L
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vanskelig å finne hotellet med GPS siden nettsiden ikke oppga en adresse, kun et stedsnavn.

Hotellet er er merkelig sted. Ligger delvis over E6. Resepsjonen opp en laaaang trapp, veldig hyggelig og serviceinnstilt dame der!

Gammeldags rom, men OK, bortsett fra mye støy fra E6 og fra trailere parkert like utenfor (med termotilhengere som laget et infernalsk leven med jevne mellomrom).

Utsikt til fjorden, men det meste av utsikten var parkerte trailere og et anleggsområde, så pristillegget for fjordutsikt var bortkastet. Gardinene var nesten gjennomsiktige.

En stor terrasse nedenfor var i en katastrofal forfatning, med ugress i knehøyde mellom utemøblene. Ingen gikk dit.
OK frokost, med kaffemaskinen i ustand.

Av ting å gjøre eller se i nærheten finnes kun en bensinstasjon.

Alt i alt et sted å styre unna i fremtiden, men sikkert OK for trailersjåfører.

Romtips: Finn et annet hotell.
Takk, GrandTour51816541762
Anmeldt 10. juli 2021

Ble møtt av trivelig betjening, og rommet var rent men slitt. Skulle gjerne hatt mulighet for å få kjøpt en enkel matbit. Dette burde latt seg gjøre. Restauranten var slitt og bar preg av mye bruk uten så mye vedlikehold. Trekkene på stolene var mye søl. Frokosten var god, og betjeningen gjorde sitt ytterste for at vi skulle ha det ok

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, elsenilsen2021