Orbitz.comUSD 98
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Flott at det finnes et døgnåpent hotell nær veien. Men det stopper der. Vi kom like før 2400 og fikk rom. Etter å ha funnet rommet tenkte vi at det hadde vært godt med noe å drikke. Gikk til resepsjonen. Det eneste de kunne tilby var små flasker med cola til 45.- Ikke engang vann hadde dem.
Ble tipset om bensinstasjon like ved. Spurte spesifikt om den er døgnåpen, noe resepsjonisten bekreftet. Det var den ikke...
Da var det bare å legge seg i en veldig liten seng.
Ingen tannbørste/tannkrem/sjampo på badet som var veldig kaldt da varmekablene var avslått (virket ikke selv om de ble slått på).
En standard langt under det jeg har erfart på andre Best Western hotell

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Fourtyone
Anmeldt 29. august 2021

Hotellet virker slitt, og lite innbydende. Prisen er høy i forhold til det man får. Frokosten reklamerer for kortreist og lokal mat, men serverer gammel bakst og vassne tomater og agurker. Resten av frokosten er også lite å juble for.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Compass11206305331
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Det var ingen varmtvann i dusjen samt elendig trykk. Dårlig ventilasjon i rommet, luktet til tider surt. Frokosten var absolutt ingenting å skryte av. Eneste positive var at det var gode senger og at jeg sov godt samt at det var hyggelige folk i resepsjonen.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Mia Karolin F
Anmeldt 27. juli 2021

Dårlig luft på rom,mye støy fra trailerparkering nedenfor da det ankom og forlot trailere hele natten gjennom.dårlig rengjort på rommet.vanskelig å finne frem til resepsjon,da eneste skilt var et lite skilt som henger over trappen opp

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, stefanstra2021
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Det eneste som var bra med dette hotellet var prisen og beliggenheten. Hotellet bærer preg av å være veldig gammelt. Vi opplevde også å bli vekket av brannalarmen 3 ganger grunnet varmtvannsberederen. Frokosten var helt ok - lite utvalgt, men det mest grunnleggende var på plass. Yoghurten var KNALL muggen, så det kan være lurt å dobbeltsjekke før man hiver i seg maten (selv om man helst vil komme seg bort så fort som mulig).

Romtips: Unngå om mulig å bo her
Takk, Fredrik L