Louisiana Museum of Modern Art

Ulike måter å oppleve Louisiana Museum of Modern Art på
Københavnkortet
837 anmeldelser
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Var på besøk en regntung fredag, midt på dagen! Flott opplevelse med fine kunstinstallasjoner i nydelig natur! Utstillingen innen var også en opplevelse verdig. Her kan man bruke en god dag!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, gudmundsand
Anmeldt 19. oktober 2019 via mobile enheter

Nydelig belligende ved sjøen , fantastiske skulpturer i parkene og spennende vekslende utstillinger. Vært her før og kommer tilbake !

Dato for opplevelse: oktober 2019
2  Takk, herbjorn
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Mye å se, mange ulike kunstnere. Ulike uttrykk som bidrar til gode diskusjoner på hva man liker eller ikke. Blir utfordret og tenker det er mye jeg ikke forstår av kunst, men det er en opplevelse å vært å sett.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 51christinaj
Anmeldt 7. juni 2019

Et fantastisk sted for flotte kunstopplevelser i et unikt bygg som kommuniserer med omgivelsene; og hvor kunsten kan oppleves både ute og inne.
Lunsjbuffeen anbefales -god valuta for pengene!
Du sparer penger på å kjøpe tobillett tur/retur Hovedbanegården og inngang til museet i en pakke.
Pass på å ha kjempegod tid!

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, GryN28
Anmeldt 31. mai 2019 via mobile enheter

Dette er et must! Imponerende fast utstilling, flott beliggenhet, god cafe, alltid stor stasGleder meg til neste besøk

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, TorErik64