“Hyggelig besøk”

Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 11. juli 2017

En god tradisjonsrik kro/restaurant fint plassert ved Strandveien med
god og rikelig med mat. Hyggelig betjening, og absolutt verd et besøk.

Takk, Morten E

Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Trivelig gammel kro ved Louisiana var blitt oss anbefalt. Vi bestilte rødspette med tilbehør. Vi fikk ytterst lite tørr fisk med tykk overstekt panering. Første og siste besøk her

Takk, Aud L K
Anmeldt 7. august 2016

Er du i nærheten av Humlebæk, så anbefaler vi et besøk på Gamle Humlebæk Kro.
Vi spiste både lunsj og middag her og de skuffet IKKE! Hakkebøf eller lun leverpostei til lunsj - helt i vår smak!
Flyndremiddag som bare danskene klarer det til middag.
Veldig hyggelig betjening og helt herlig interiør - og flott uteservering.

1  Takk, Stein J
Anmeldt 25. juli 2015

På veien ønsket vi oss noe gode danske smørrebrød. Gamle Humlebaek kro har jeg besøkt ved flere anledninger før og vært fornøyd.
Vi var to par og fikk bord med det samme, bestillinger gikk fint, maten var god nok, men å vente en drøy time på 4 smørrebrød er ikke akseptabelt. Stedet var godt besøkt, men hadde vi måtte vente 5 minutter til hadde vi betalt for drikke og gått derfra sultne. Dette er ikke godt nok, neste gang kjører vi nok rett forbli !

1  Takk, HansFredrik
Anmeldt 27. april 2013 via mobile enheter

Vi var 9 voksne alle glad i mat og vin som skulle ha et innhold søndag 21. april etter en gourmet kveld i København. Valget fallt på et besøk på Luisana og deretter besøk på den gamle kroen nord for museet. Været var fantastisk 1.vårdag i København dette året. Spaserturen fra Luisana til kroen ga oss extra appetitt. Og vår forventning ble infridd til de grader. Kroen oser av alt det Danmark kan vise fra gjestfrihet miljø og mat. Alt var der fra en"lille en" øl vin og stor dansk frokost. Dette var et riktig besøk og kan anbefales til alle som vil besøke Luisana.

• Atmosfære
3  Takk, LUNDBO

Reisende som så på Gamle Humlebaek Kro, så også på

Niva, Fredensborg Municipality

Har du vært i Gamle Humlebaek Kro? Del dine erfaringer!