“Gode danske specialiteter”

Bryghuset Vendia
Vurdert som nr. 5 av 96 Restauranter i Hjørring
Kjøkken: Fransk, Dansk, Gastropub
God for: Lokalt kjøkken, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

En meget god restaurant som passer godt for lunch og lett middag. Topp kvalitet på danske spesialiteter som bl.a sildetallerken og pariserbøff. Godt tilbehør, smakfullt og helt opp til toppen av hva du kan forvente av klassiske retter. Her bør man også nyte eget brygget øl, dessverre måtte jeg kjøre. Behagelig interiør, ryddig, pent og proff betjening.

Takk, Thomas S

Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Spiste brunch. God mat og god drikke. Servitøren kunne vært litt mere ‘på’ etter at vi hadde fått maten. Kommer uten tvil tilbake.

Takk, Wangenoy
Anmeldt 19. oktober 2017 via mobile enheter

Vi besøkte stedet for å ta et glass lokalbrygget øl. Bryghuset holder til i fotte lokaler med store vinduer inn mot bryggeriet. En får følelsen av at stedet ikke er beregnet på drikkende kunder, men at det fokuseres på mat. Det virker litt rart siden det er et brygghus. Dessverre smakte begge ølene av førstetapp, og opplevelsen ble dermed ikke bra.

Takk, Jan A
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Skikkelig gode danske smørrebrød og salat med grillet gris var en meget velsmakende lunch. Moro å se ølbrygging under arbeid gjennom glassveggen. Rask og hyggelig servering.

Takk, Haakon J
Anmeldt 9. juli 2016 via mobile enheter

Veldig god mat og service for en rimelig pris,
3 hovedretter, 4 øl og 1 cola for 700,-kr.
Ingen dum pris med tanke på kvaliteten.

Kan anbefales på det sterkeste

Takk, Espen B

Reisende som så på Bryghuset Vendia, så også på

Hjørring, North Jutland

Har du vært i Bryghuset Vendia? Del dine erfaringer!