Kirsti442
  • eDreams
12.6 km fra Hotel Marinella
Se flere hoteller i Hjørring
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Om dere tar turen til Lønstrup må dere bo på dette stedet. Dette er et meget koselig sted å overnatte på . Vi ble mottatt av en koselig jente som informerte oss om plassen og deretter tok oss opp til rommet. Rommet var sånn passe stort , men noe lytt. Stedet var rent og pent . Frokosten var meget bra , mye godt å velge i.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Jarle C K
Anmeldt 26. august 2018

Koselig lite hotell midt i det lille sentrum i Lønstrup.Lite soverom og ingen sitteplass,men veldig gode senger.Nydelig frokost også.Badet var stort,men kaldt og upersonelig,bare ett stort rom med wc,vask og dusj

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, gerd972
Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Vi er 30 kolleger som drar på sykkeltur til Lønstrup en helg hver august. Bor alltid på hotell Marinella. Veldig hyggelig, og de forbedringer som blir gjort er alltid gode. Det er blitt mer moderne bad, ikke så mye nips og "dill", rent og fint. Atriet er et fint sted å samles, vi kan hente glass i hallen, koke egen kaffe, har tilgang til kjøleskap og ha samlinger i frokostsalen.
God frokost, hyggelig vertskap, sentralt, stille og rolig. Føler seg hjemme på Marinella. Enkel standard, men hyggelig.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, IngaAlise
Anmeldt 7. mai 2017 via mobile enheter

Enkelt men koselig hotell med fin beliggenhet. Bodde på standard rom hvor badet var veldig lite men alt var rent og pent. Enkel men god frokost. Kort vei til havet og fine turmuligheter helt i nærheten. Restauranter og butikker i umiddelbar nærhet. Vannkoker og glass i resepsjonen men ikke noe oppholdsrom utenom den lille resepsjonen.

Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, Asemiriam
Anmeldt 18. mai 2016

Sjarmerende og koslig hotell sentralt i Lønstrup. Stille og deilig . God frokost.Hyggelige eiere.Gode senger. Vi bodde på et dobbeltrom superior fin størrelse .Kort vei til spisesteder og gallerier. Fine områder å gå tur på .

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, vivig104