Booking.comUSD 114
TripadvisorUSD 114
FindHotel
Anmeldt 25. november 2019

Kort vei til Hirtshals og ferge, kort vei til Hjørring og lett å parkere. God restaurant og ok rom, selvom det ikke var stort. Hadde liten utendørs sittegruppe, men det fristet ikke i regn i oktober. Stort badeværelse og god seng. Raskt trådøst nett. Anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Jens Petter S
Anmeldt 23. juli 2019

Hyggelig liten kro med rene store rom. Vi bodde bare en natt, kjørte fra fergen og skulle videre. Gode senger.
Restauranten anbefales for god mat og rikelige porsjoner.
Svært hyggelig personale og en merket godt at dette var et familiedrevet sted.
Kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 125magnush
Anmeldt 18. juli 2019

Kom i land i Hirsthals om kvelden og skulle sydover i Danmark. Hadde booket på Hjørring Kro for å ha et godt utgangspunkt for neste dag og hadde litt igjen av kvelden. Rent og pent og deilig mat. Tok dagens middag som var fleskestek. Stor deilig porsjon til 88 Dkr. En hel flaske vin som vi tok resten av med opp på rommet kostet til 217 kr. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 251svens
Anmeldt 16. juli 2018

Kroen ligger i utkanten av Hjørring sentrum, på en gammel innfartsåre. Nymalte hvite gamle by, typisk for danske kroer. Det er to adskilte bygg med soverom i begge. Åpen plass i midten med god parkering. Hyggelig betjening. Spartansk innredning, men nyopppusset i annekset.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, JaniSandnes
Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Enkel og grei standard. Har overnattet her før og rommene er enkle og morgenmaten deilig, om ikke det store utvalget. Men veldig godt brød bl.a. Hadde bestilt rommet et halvt år i forveien. Da vi kom om kvelden var det stengt, men vi hadde fått kode for å åpne og nøkkel skulle ligge på disken innenfor. MEN - det gjorde den ikke. Fikk etter en stund fatt i en av de ansatte som heldigvis var på huset - og heldigvis hadde de et rom for oss. Fikk ingen forklaring på hva som var skjedd, men kjedelig å oppleve når du kommer en sen kveldstund. Fikk heller ingen forklaring eller unnskyldning - men om vi overnattet der igjen vil jeg sjekke ekstra før vi kommer.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, mortenh259