Expedia.comUSD 130
Vio.comUSD 130
eDreamsUSD 131
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Hotellet er fra 1776, men har pusset opp mange ganger siden da. Tropper inn til resepsjonen. En heis og og og.forskjellige trappeløp. OK rom med laminatgulv, seng stoler og bad med dusj. God frokost men de var litt trege med å fylle på maten. Hotellet bærer preg av forfall. Hotellet har ikke våken nattevakt eller betydning etter klokken 10:00 pm det er et stort minus. God service

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, vaibmu
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Hvor skal man starte? Dette hotellet trenger en skikkelig oppdatering! Slitne gulv, ekkelt bad, ikke rent sengeteppe og kjedelig frokost. Eneste grunnen til at det ikke får 1/5 er hyggelig betjening og sentral beliggenhet...

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 60catob
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Rolig hotell midt i sentrum av Hjørring. Vi overnattet på vei til Vildbjerg-cup. Nært Hirtshals. Gode senger og stille på rommet. Mangler aircondition, men etter en utlufting ble det greit. Lite men funksjonabelt bad. God frokost.

1  Takk, 109KarlS
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Overnattet to netter på Phønix . Hotell med fin og sentral beliggenhet i Hjørring. God gratis parkering på hotellet.
Rommet vi bodde på var romslig med norsk tv 1 og 2,
gode senger, ok bad.
God frokost, hyggelig betjening.
Det merkes at hotellet er gammelt, er godt vedlikeholdt, men det er knirk i gulv på rommet og badet.

Takk, torea101
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Hotell i sentrum av Hjørring med privat, gratis parkeringsplass. Ikke nytt hotell, men rommet var helt greit,rent og pent. Vennlig personal og helt ok frokost. Det er også restaurant her. Svæt bra og praktisk, bare 25 minutter fra fergene til og fra Hirtshals.

Takk, Arvid1953