“Koselig sted.”

Blomstercafeen
Få mat levert
Vurdert som nr. 87 av 98 Restauranter i Hjørring
Anmeldt 11. august 2020

Stedet er litt bortgjemt, men når man først finner det er det koselig der, både inne og ute. Menyen er rikholdig men enkel, det samme kan vi vel si om maten: enkel og grei. Vi fikk det vi bestilte selv om det nok tok litt tid, men litt god drikke kortet ventetiden. Helt ok for en lunch.

1  Takk, JonMortenJ

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi ventet 20 minutter på at noen skulle ta imot bestillingen etter at vi hadde kjøpt drikke. Endte opp med å betale og gå videre. Menyen lignet noe som man burde ha ryddet opp i - et sammensurium med alt fra kebab til rødspette. (Stjerneskudd)

Takk, Andreas B
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Ved spørsmål om mulighet for glutenfri mat var eneste alternativet salat, det var ingen annet dei kunne lage. Videre tok maten lang tid. Når vi då til slutt fikk mat var spaghettien hard i endene og full av fett. Plasse anbefales ikke.

Takk, meepd
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Litt bortgjemt fra hovedgaten. Godt med plass, hyggelig sted og betjening. Mat var på det gjevne, men fornøyd.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Norwegian76
Anmeldt 29. juni 2019

Maten vi fikk smakte helt Ok. Store porsjoner. Mye rot med bestillingen, fikk ikke alt vi bestilte. Slitte og utdatert innredning, men fin uteplass. Ikke veldig egnet for barnefamilier, grunnet mange bratte trapper. Bestilte kyllingnuggets til barna, men fikk noe som minnet om chilicheeskuler.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Andrea M

Reisende som så på Blomstercafeen, så også på

Har du vært i Blomstercafeen? Del dine erfaringer!