“Overnatting med mat”

Vurdert som nr. 8 av 98 Restauranter i Hjørring
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 28. juli 2020

Meget bra service, super mat og flotte rom! Dette er sted som anbefales på det sterkeste.
Hit skal vi dra igjen!

Takk, 349lassec

Anmeldt 23. mars 2019 via mobile enheter

Vi kom på kvelden, da ferja til Norge var innstilt. Vi ble tatt godt imot og fikk flotte rom. Vi spiste middag og dessert. Maten var kjempegod!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Stineshverdag
Anmeldt 30. august 2018

Vi fant stedet på nettet og ble fristet til å forsøke. Restauranten gav et tillitsvekkende utseende, så jeg bestilte et rom. Vi ble lovet et rom i andre etasje. Men da jeg fortalte at vi hadde problem med trapper, fikk vi i stedet en liten leilighet i første etasje. Fantastisk. Om kvelden spiste vi i restauranten, og maten var nydelig. Dansk flesk som var skikkelig stekt og en kylling som var nydelig tilberedt. Natten var rolig og behagelig. Om morgenen spiste vi en typisk dansk frokost.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 246wasa
Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Spiste i restauranten to ganger i forbindelse med ferie i byen. Og begge måltider var feriens beste. Spiste and den ene dagen og 12 timers stekt biff andre. Begge retter var godt satt sammen og smakte nydelig. Fikk god vin tii maten og prisen for måltidet er vel ca den halve i forhold til hva vi måtte betalt i Norge. Anbefaler å bestille bord på forhånd hvis mulig.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, nmgarnes
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Utrolig velsmakende måltid. Løksuppa var perfekt med rik og god smak. Stekt flesk med persillesaus og nypoteter var en innertier med gode smaker og rause porsjoner. Dette er den beste middagen vi har spist i Danmark. Serveringen var kjapp og hyggelig. « hos oss er det greitt å bruke fingrene». Kald og god drikke, og akeviten ble fylt helt til randen av den hyggelige kokken som så at vi manglet noe. Dansk raushet på sitt beste !

Dato for besøk: juli 2017
Takk, haakonj934

Reisende som så på Hotellet, så også på

Lonstrup, Hjørring

Har du vært i Hotellet? Del dine erfaringer!