“Nydelig opplevelse!”

Kjøkken: Europeisk, Fransk, Dansk, Fusion
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

På vei til fergen fra Hirtshals til Larvik, måtte vi ha mat. Vi sjekket på TripAdviser og fant dette nydelige stedet!
Her skulle vi hatt en hel kveld med mange småretter og godt drikke.
I stedet ble det hamburger og andelår.
Årets beste hamburger med kalvekjøtt, perfekte pommes frites og hjemmelaget tomatketchup.
Andelår med ratatouille og en drøm av en trøffelsaus.
Smilende servingsdame og god presentasjon av maten fra kokken, gjorde dette til en særdeles god opplevelse.
Takk for oss!

Takk, Hans Morten B

Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Jeg gikk innom for en sen lunsj og falt straks for rødspetten. Rødsprettene som var perfekt stekt ble servert med kokte poteter med hvitløkssmør og dill. Tilbehør var tranebær, syltede slangeagurker og smeltet smør. Det smakte fortreffelig! Hyggelig servitør, men litt mørkt lokale.

Takk, Knut-andreas K
Anmeldt 18. oktober 2015

Jeg kan nok med hånden på hjertet si at dette er ett av de beste stedene jeg har spist på noen gang. Stedet virker "stivt" så vi var litt usikker på om vi skulle gå inn eller ikke siden vi var to barnefamilier med tre barn, men angrer ikke på at vi gikk inn. Vi ble tatt godt i mot. Maten var enestående! Her var bare de beste råvarene brukt og alt smakte helt fantastisk. Bestilte varm sjokolade og dette må være den eneste gangen jeg faktisk har fått varm sjokolade. Denne var så hjemmelaget som det går ann å få den. Det er et veldig lite sted så tror det kan være lurt å reservere bord. Absolutt et sted man bør dra hvis man er i nærheten!

Takk, CTOJO
Anmeldt 3. oktober 2015

Nydelig mat og fantastisk service. Beliggenheten sentralt i Hjørring, i en liten park (Svanelunden) var ypperlig. Prisene er absolutt ikke avskrekkende. Kr 325,- for treretters, pluss drikke.

Takk, Olsen23
Anmeldt 30. juli 2015

Maten var veldig god,kelneren var utrolig flink,fantastisk fin plass, vi satt i solen Tommy og jeg med øl,cognac og 2 flasker rosèvin:)) det var så godt å sitte der :)
hit burde dere alle reisende besøke å bli begeistret.HILSEN TOMMY H HANSSEN M KONE OG JAN BRENDEMO M KONE

Takk, Jan B

Reisende som så på Restaurant Svanelunden, så også på

Hjørring, North Jutland

Har du vært i Restaurant Svanelunden? Del dine erfaringer!