“Fantastisk mat, atmosfære og service”
Anmeldelse av Bone's

Bone's
Vurdert som nr. 4 av 100 Restauranter i Hjørring
Kjøkken: Amerikansk
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat, atmosfære og service. Noe av det beste jeg har spist i Danmark. Fantastisk kyllingburger med perfekt stekt pomfritt og kyllingvinger. Anbefales til alle som ønsker en feit Amerikansk Lunch/Middag.

Takk, ben10buksesleng

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Sykt bra restaurant! Fantastisk service. Vi var sent ute, men personalet sa vi måtte bare komme inn og få spise. Utrolig godt kjøtt! Gratis is til dessert :-) Hit kommer vi gjerne igjen!

1  Takk, reisejenta
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Typisk, men kul amerikansk grill/diner med super salatbuffet. Bestill alltid spareribs ! Gode pommes frites og salat/tilbehør og strålende service. Biff og burger var også gode. Refill og selvbetjent softice-bar gjør dette til et godt alternativ til andre i Hjørring.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, TravelLer6942
Anmeldt 4. oktober 2019

God mat og mye mat. Stor salatbar med mye snadder, veldig populært på ettermiddagen. Spiste spearribs og bakt potet med selvplukket salat.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Supedad_from_Norway
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Fin restaurant, utrolig gode spareribs som absolutt bør prøves, som serveres i gode porsjoner og man kan velge mellom en rekke tilbehør.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, tobiaslehre

Reisende som så på Bone's, så også på

Hjørring, North Jutland

Hjørring, North Jutland

Har du vært i Bone's? Del dine erfaringer!