Nordens Paris: En selvguidet lydtur i Tromsø

fra
USD 5,20
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Ishavskatedralen på
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

En fantastisk katedral lokalisert godt synlig fra Tromsø sentrum som et symbol og landemerke for alle besøkende.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Tony H
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Tromsøs flotte kirke som er veldig spesiell. Særlig er midnattsolkonsertene i juli/august verd ett besøk. Fantastisk!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, tulvik
Anmeldt 21. august 2018

Klokken 23 om sommeren er det konsert i Ishavskatedralen. Musikk i et bygg som akustisk tåler mer enn salmesang.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, John-Henrik J
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Tromsdalen korke er flott med god beliggenhet og flott arkitektur. Vi var heldige å delta i dåpsgudstjeneste med nattverd og utrolig flott og interessant preken fra presten

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 838perb
Anmeldt 31. juli 2018

Hadde tur med Hurtigruten i mai 2018. Var da på midnattskonsert i Ishavskattedralen. Har vert på konsert der før, og konsertene forandres etter utøvende kunstnere. Her brukes ikke forsterkere alt lyd er naturlig fra stemme eller instrument. Fantastisk lyd, od feks hvis du mistet en hårnål høres det ut som ett smell. Sopranen som sang var fantstisk og jeg så om lysekronen tålte det. Heldigvis. Du fikk gåsehud da de kunstnerne var kjenpedyktige. Så dro vi glade til båten vår. Går ut fra at alle kan komme inn på disse konsertene.Mange tror at de fremfører bare religiøse sanger. Det gjør de ikke. Gå og hør.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, kamhaaland