Ulike måter å oppleve Ishavskatedralen på
1 times fotocruise
21 anmeldelser
Anmeldt 6. januar 2019

Dette er en kirke alle besøkende i Tromsø bør besøke. Den er stilren og vakker, og har den fineste glassmosaikken i byen.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Aase J
Anmeldt 20. desember 2018

Har. Vært ved og denne kirken ved forskjellige anledninger. Nå sist var det i bisettelse av ene Get gammel dame fra Ranfjorden.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 833alfredd
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Denne katedralen husker jeg fra da jeg var liten og det er over 40 år siden. Derfor var det ekstra morro å ta joggetur fra ishavshotellet og over broa, for å se katedralen på nært hold.
Artig å føle naturkreftene med kraftig vind over broa.
Pris for å komme inn i katedralen var 50 Nrk.men jeg var ikke inne.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Geir Martin A
Anmeldt 16. november 2018

Flott beliggenhet, en halvtimes spasertur fra sentrum i Tromsø. En opplevelse å komme ut fra midnattskonsert om sommeren, etter konsert i kirken, og møte midnattsola! Altertavla er enormt flott! Etter kirken kan man ta en rask spasertur til Fjellheisen, eller gå opp sherpatrappa under heisen. Å oppleve midnattsola speile seg i kirka fra baksiden av kirken er også en opplevelse!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, solveigkj
Anmeldt 28. oktober 2018

Katedralen er et skue fra utsiden, og du ser den nesten hvor enn du er i Tromsø. Har noen rare åpningstider, så sjekk dette før dere drar hit, hvis du vil inn og se.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, hlaud