Ulike måter å oppleve Ishavskatedralen på
1 times fotocruise
22 anmeldelser
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Å kreve inngangsbilletter a kr 50 per person for å gå inn i kirken er noe jeg er sterkt imot. Vi valgte derfor å se stedet fra utsiden.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, lisy504
Anmeldt 31. juli 2020

Flott bygg som en bør komme helt inntil for å få et ordentlig inntrykk av. Jeg ville vel ikke ha betalt kr 50,- for å gå inn, for ser en gjennom rutene så får en likevel et bra inntrykk.

1  Takk, Ketil H
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Fin guide som snakket om kirkens historie. Veldig interessant og flink guide. Stilig kirke! Koster 50 kr å komme inn, men sammenlignet med øvrige priser i Tromsø, er dette det billigste vi gjorde... Absolutt verdt et besøk!

1  Takk, April-Elin
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Det er ikke ofte en må betale for å se en kirke , her koster det 50 kr per person , ingen guide men en meget grinete dame i billettluken , ingen brosjyrer, skilt eller annen info om kirken som ligger i et trafikkert vei kryss

1  Takk, sorhus
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Denne er bedre plassert enn mange andre kirker og pryder bybildet. Vi tok en tur over brua og tilbake for å titte på den, og den tar seg virkelig godt ut, nesten så den vikter over byen. Men den er plassert helt unikt dårlig i forhold til å ta private fine bilder med gode bakgrunner for privatpersoner, ikke at det har så stor betydning. Men uansett var det å sitte på trappen her i solnedgang helt magisk og kan anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, dorthesKS