Agoda.com
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig fin beliggenhet og utsikt, rorbueene i seg selv var fine men veldig dårlig utstyrt, spisebord som va mer eller mindre ødelagt, manglende bestikk, kopper og kar. Forferdelig skittent, over det hele, så rengjøring på stedet var elendig!!!!!

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Happiness33975833251
Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Trerettersen til 500 skuffer, når man leser på forhånd i menyen hva man kan forvente å får svinekjøtt til hovedrett og oppvarmet sjokoladekake til dessert, ingen brownie. Forretten var bra, laks.
Hundesledetur som skulle vare fra 09.00-13.00... vel, kom i gang med kjøringen klokken 10.00 og var på tur ned til hotellet igjen klokken 11.15, dette også etter et besøk "camp nikka".... Camp nikka var ikke det jeg hadde forestilt meg etter og ha sett på bildene. Vi fikk noen grillspyd og lunken kaffe i et "skjul" ved der hundene holder til.. kanskje jeg har misforstått, men til den prisen... guiden vår under hundekjøringen var fantastisk, husker ikke navnet, men kule briller, langt skjegg og muligens dreds under en stor lue. Han likte vi og han fortalte oss masse om hundene og han var lett og forstå og flink og forklare når vi skulle lære å kjøre med hundene.
Det var også langt og gå fra hotellet å opp til der hundene er.
Privat jacuzzi anbefales, men også langt og gå til om man bor på hotellet.
Blir nok ikke å besøke dette stedet igjen.
Malangen og naturen der er fantastisk. Reiser dit igjen, men da med vår egen bobil.
Flax at vi hadde ski med og er ganske kjent i området, vi fikk oss noen fantastiske toppturer på egen hånd.
Lykke til.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, Silje S
Anmeldt 2. august 2016 via mobile enheter

Vi valgte oss et restaurantbesøk en fredag kveld. Nesten fullt og vi fikk servert mye mat.
Servicen var meget god og dette kombinert med mye mat, gjorde kvelden minnerik. Smaksmessig manglet den siste gourmet-opplevelsen. Likevel et meget hyggelig besøk.

Takk, MorganLillegard
Anmeldt 19. juli 2016

Fantastisk sted og sitte inne og se på så vilt og vakkert som naturen i nord er!hadde været vært strålende så er det mange muligheter med flott terrasse og noe godt i glasset! Eller hva med fisking og en båtutstyr!

Dato for oppholdet: juli 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, Siri C
Anmeldt 3. juli 2016 via mobile enheter

Vi bestilte dagens treretter, som laksesalat, lasagne og eplekake med krem og iskrem.

Laksesalaten var OK, men veldig enkel. Lasagnen var oppvarmet i mikrobølgeovnen, det samme var eplekaken. Dette var slett ikke det vi forventet for kr 495 per person. Etter min mening var det knapt verdt det halve.

Grunnen til at stedet ikke får bunnkarakter, er rorbuleilighetene.

Så skal dere innom her så er rorbuleilighetene flotte og kan anbefales. Men jeg anbefaler ikke maten.

8  Takk, runeheggheimo