“Very good food and friendly staff”
Anmeldelse av Occo Marbella

Occo Marbella
Vurdert som nr. 11 av 119 Restauranter i Nueva Andalucia
Anmeldt 18. mars 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og drinker til fine priser! Hyggelig og serviceinnstilte servitører. Anbefales å ta turen innom!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, amandahK7357OE

Anmeldt 18. februar 2019 via mobile enheter

Libanesisk meze, 15 retter. Enten vegetar eller kjøtt. Fantastisk gode smaker. God service. Digge drinker! Magedans og god stemning!

Takk, coachvibba
Anmeldt 2. oktober 2018

Deilig atmosfære, kule lokaler, bra musikk men best av alt deilig mat til en fin pris. Vi bestilte shareing meny og det var mer enn nok mat til alle, de tilpasset nesten alle retter til glutenfri :) God underholdning, dans og bra DJ + nydelige drinker! Anbefales alle som er i Marbella å ta en tur innom Occo!

Takk, annekris2018
Anmeldt 28. august 2018

Da vi kom kjørende utenfor inngangen til OCCO, overtok ŕestaurantens personale bilene våre og parkerte dem for oss,... genialt! Vi var en 1/2 time for sen da det var kø mot Marbella, men det gjorde ingenting. Vi hilste på vår servitør for kvelden, og fikk et supert bord ute på terrassen. Etterhvert ble vi servert en god flaske Cava. Vår servitør kom med menyen og forklarte hva alle de spennende rettene besto av. Vi valgte å bestille den største menyen Mezes with mix grill og en god flaske vin.
Vi er målløs! Nydelig mat, gode viner og fantastisk flott service.
Vi avsluttet med desserten Sjokolade fondant med hjemmelaget is og friske frukter. Wow...den tok kaka!
Vi må nevne at man måå ta et toalettbesøk på denne restauranten. Det var helt unikt. Vi ble møtt av en personlig service medarbeider som henviste oss til et utrolig fancy toalett med behagelig bakgrunnsmusikk. Etterpå skulle vi vaske hendene og vasken var som en stor fontene med sildrende vann og såpedispensere imellom. Etter håndvasken fikk vi utdelt en egen ren håndduk for å tørke oss med. Snakke om service.
Musikken i baren var super bra og alle servitører var så hyggelige mot oss.
Vi avsluttet kvelden i relaxavdelingen på takterrassen blant stjernene på himmelen.
Da vi ønsket å dra, sto bilene våre klare utenfor restauranten. Da var det bare å kjøre rett ut på feien.
Tusen takk for en magisk kveld. Vi gleder oss allerede til neste besøk.

Takk, 619hilden
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Først og fremst vil jeg si at vi aldri kommer til å sette våre ben inne på denne restauranten.. vi hadde booket bord på nett, vi har en 6mnd gammel baby som ikke kan sitte og er derfor avhengig av å ha m barnevogn. Dette informerte vi om når vi booket bord og fikk ikke noe beskjed om at det ikke var greit, så da regnet vi med at det gikk fint.
For å si det sånn, slik vi ble møtt i døra hadde vi aldri forventet. Det første hun i døra sa var at det ikke var lov med barnevogn og at det står i reservasjonsbekreftelsen (noe det ikke gjorde). Kun at de ikke hadde høye barnestoler. Når en restaurant er så uprofesjonelle, gjør vi ikke annet enn å snu og gå over gata til OAK..

4  Takk, Live L

Reisende som så på Occo Marbella, så også på

Puerto Banus, Marbella

Marbella, Costa del Sol

Har du vært i Occo Marbella? Del dine erfaringer!