“Artig sted med god service”

Bollywood Indian Restaurant
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Vi like oss godt på denne restauranten. Mange retter å velge mellom til greie priser og et utvalg for veganer. Hyggelig betjening, god mat og flott sted. Vi har faktisk snakket om dette stedet flere ganger i fagene etterpå som er et tegn på at dette var en opplevelse for familien. Vi kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, GEM_reiser

Anmeldt 3. februar 2018 via mobile enheter

Hyggelig personale, god service og god indisk mat.
Vi spiste 34. GARLIC CHILLI CHICKEN med garlic nan brød. Retten var passe sterk så du merket det i munn etterpå. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, JohniTrip
Anmeldt 28. juni 2016

God mat men alt for mange retter på menyen. Litt få bord og tett på trafikken trekker ned. Totalinntrykket er midt på treet for min del.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Frode H
Anmeldt 25. april 2016

Litt tett på trafikk og ikke så mange bord, men maten er veldig god og servicen upåklagelig, kan anbefales

Dato for besøk: april 2016
Takk, Ole G
Anmeldt 26. mars 2016 via mobile enheter

Er du glad i Indisk mat kan du trygt gå på Bollywood. Koselig betjening og fantastiske retter. Hva mer kan man ønsker seg?

Dato for besøk: mars 2016
Takk, VegardLan

Reisende som så på Bollywood Indian Restaurant, så også på

Nueva Andalucia, Marbella
Nueva Andalucia, Marbella

Har du vært i Bollywood Indian Restaurant? Del dine erfaringer!