Anmeldt 21. februar 2017

Bodde på hotellet en uke under treningsleir. Flott hotell med meget bra mat, ok rom med gode senger. Burde kanskje etterhvert pusse opp en del rom som begynte å bli slitt.
En betjening som var veldig service innstilt.
Ligger greit til med tanke på at det er kort veg båthavnen med mange restauranter.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, BjR1956
Direccion_hap, Director de Relaciones con Clientes på H10 Andalucia Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2017

Kjære BjR56,

Takk av ta del av sin tid i lage kommentarer om ditt opphold på hotellet.

Det er en glede å sjekke at den vanligvis har hatt en god bo i sine dager.
Ta note av forbedringene å gjøre er å ta tiltak med avdelingene involvert.

Venter du møter i en fremtidig neste.

med vennlig hilsen

Patricia Maes
Guest forhold Manager

Anmeldt 28. september 2016

Hotellet har en god standard, rene og pene og store rom. Fin basseng. Vi hadde rom med balkong og utsikt mot basseng anlegget. God frokost og bra service. Gang avstand til Puerto Banus. Kommer gjerne tilbake til.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, TuyetMinhL
Direccion_hap, Director de Relaciones con Clientes på H10 Andalucia Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2016

Kjære Tuyet Minh L,

Takk for at du tok deg tid til å kommentere på ditt opphold på hotellet.

Det er en glede å se at du likte våre fasiliteter (svømmebasseng), utsikten fra rommet ditt, service, renhold, beliggenhet i nærheten av Puerto Banus.

Vi vil fortsette å arbeide i år, og vi vil reformere fløyen av hotellet for å bedre fasiliteter og dermed kvalitet.

Venter på å hilse på deg i nær fremtid, og de kan oppleve endringene.

Vennlig hilsen,

Patricia Maeso
ansvarlig Kunde

Anmeldt 25. juli 2015

Hotellet holder en god standard, vi bodde på Privlige room, Dette gjorde at vi hadde tilgang på en lounge med drikke, snacks og avkobling i ro og fred, det var et flott pool området med mat og bar. Hotellets frokost buffet var flott og kan anbefales. Når det gjelder andre måltider så kjører de på med varierende buffet og temaer, helt ok, men mye av det samme går igjen. Det er flere alternativer rundt i området. Hyggelig betjening som bistod ved behov. Litt bråkete airconditinon men det ble fort svalt. Rene og pene rom :-)

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Catmoe1967
Anmeldt 18. mai 2015

Hotellet er modent for oppussing. Jeg har vært der 2-3 ganger, rommene er romslige, men bærer preg av slitasje. En gang luktet det dårlig på rommet, virket som det var problemer med kloakken på wc...

Men fine fellesområder, en flott frokostbuffet og fint bassengområde trekker opp.
Stort sett får man mye verdi for pengene i fohold til romsprisene.

Dato for oppholdet: oktober 2014
Takk, Jsellefs
Anmeldt 7. april 2015 via mobile enheter

Klin til dette var bankers. Her har dem alt i fra billiardbord, casino, basseng, bar osv. Rommene var rene og pene. Bra service hos de ansatte. Egen limo/ merce e klasse som er billigere en taxi. Nokså sentrumsnært til portoen/gå avstand....

Dato for oppholdet: april 2015
Takk, Olafsen