Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Om du er ut etter fantastisk utsikt er dette plassen.
Men hotellet er gammelt og slitt og trenger sårt vedlikehold.
For meg blir blanding av stilarter i meste laget. Veldig koselig oppholdsrom med fantastisk utsikt, men spise salen er renovert med en stil som er helt fryktelig.

Rommene er koselige uten uten kjøleskap og TV. Teppe på gulvet er ikke en favoritt.

Med en pris på over 2000kr hadde jeg forventet mer.

2  Takk, Tildal72
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et hotell med historisk sus. Forholdsvis enkle rom , men det var stort, og utsikten fra rommet kunne ta «pusten» fra en. Men savnet glass på rommet.
Ellers er det store oppholdsrom på hotellet der en kan slappe av å se på utsikten. Gode turmuligheter er det også her.
Spiste god middag på hotellet, vakkert dekket bord og med stivede servietter.
Stor frokost i eget frokostrom.
Hotellet er nok noe overpriset.

2  Takk, Terje J
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Etter tur til Nåli stakk vi innom for kaffe og vafler. Ble veldig godt mottatt, og vaflene er fantastiske, nesten verdt turen alene. Kunne sitte ute på terrassen, spektakulær beliggenhet. Hyggelig betjening, kommer gjerne igjen.

Takk, 492vibekes
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Stort, rent rom med god plass til 3 voksne. Litt som 1960 møter 2020, men det har sjarm! Veldig hyggelig og imøtekommende betjening og god mat. Og for en fantastisk utsikt. Flere veldig spennende gå-ruter fra hotellet.

Takk, 81gardr
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Wow!! For et sted! Selv om rommene var relativt enkle, var resten av hotellet og stedet alt annet. En beliggenhet og utsikt som tar pusten fra deg. Høy kvalitet på mat og drikke, som ble servert av hyggelig og kunnskapsrik betjening. Her kan du finne roen og samtidig kose deg med topp bevertning. Anbefales!

Takk, GeirN_12