Gratis avbestilling frem til 18.08.22
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Anmeldt 20. august 2020

Stalheim hotell. Jeg tenker fordums stolthet og vi booker oss inn. Her har tiden stoppet litt opp på 60-tallet. Betjeningen; kjempehyggelige, ujålete og jordnære. Beliggenheten; magisk! Fellesarealer; retro og gammelt, kuriost så det holder! Det er ting og bilder overalt! Middag; hjortegryte som var veldig god. Rommene; slitne men rene, gode senger og utrolig deilig; ingen TV!
Vi fikk rom med denne fantastiske utsikten med et tillegg i prisen. Nå ser man ikke helt over kanten av stupet men følelsen av å være på en fjelltopp, det fikk vi.
Utvendig rundt hotellet: trist. Villniss og ustelt. En kantklipper og noen blomster her og der ville gjort en enorm forskjell.
Utsikten foran hotellet: spektakulær! Når man lener seg nervøst over kanten ser man rett ned på takene på trailere som passerer under på E16.... Man ser ned hele Nærøydalen – utrolig utsikt. Om man ikke har booket rom så er uansett turen oppom hotellet verd den utsikten! - ikke minst å kjøre ned Stalheimskleiva etterpå; Nordeuropas bratteste vei! (stengt aug. -20 pga vedlikehold)

Romtips: Spør om å få utsikt. Tillegg i pris og man ser jo litt utover men mindre enn jeg trodde fra 3. etg
Dato for oppholdet: august 2020
Takk, HegeMyggen
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Vi var tre par som bodde to netter på dette hotellet. Vi ble tatt godt imot. Relativt store rom med utsikt ned Stalheimskleivane. Middagene og frokostene var fantastiske. Serviceminded personale. Stor hage med sittegrupper. Gikk turer til Nåli og Bakkanosi med praktfull utsikt ned til Nærøyfjorden. Hotellet for de som ønsker fjellturer. Her kommer vi gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, 277arnee
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Både jeg og min samboer fikk bakoversveis da vi kom frem til dette stedet. Bare den spektakulære utsikten og naturen er verdt besøket. Hotellet er gjennomført stilmessig selv om det trekker på årene, og har i egen fløy utstilt flere eldgamle gjenstander man kan la seg fascinere av.
Mer generelt er det gratis nett, bra renhold, og gode senger. Kan du leve uten TV på rom og en middels frokost, anbefales dette på det absolutt sterkeste!

3  Takk, Pideren
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Om du er ut etter fantastisk utsikt er dette plassen.
Men hotellet er gammelt og slitt og trenger sårt vedlikehold.
For meg blir blanding av stilarter i meste laget. Veldig koselig oppholdsrom med fantastisk utsikt, men spise salen er renovert med en stil som er helt fryktelig.

Rommene er koselige uten uten kjøleskap og TV. Teppe på gulvet er ikke en favoritt.

Med en pris på over 2000kr hadde jeg forventet mer.

2  Takk, Tildal72
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et hotell med historisk sus. Forholdsvis enkle rom , men det var stort, og utsikten fra rommet kunne ta «pusten» fra en. Men savnet glass på rommet.
Ellers er det store oppholdsrom på hotellet der en kan slappe av å se på utsikten. Gode turmuligheter er det også her.
Spiste god middag på hotellet, vakkert dekket bord og med stivede servietter.
Stor frokost i eget frokostrom.
Hotellet er nok noe overpriset.

2  Takk, Terje J