Expedia.comUSD 261
eDreamsUSD 261
Trip.comUSD 376
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig sjarmerende og spesielt hotell. Mange fine turmuligheter, nydelig utsikt. Fine og store rom. God middag og frokost. Veldig hyggelige og behjelpelig ansatte. Anbefaler en tur i hagen til hotellet. Tillatt med hund. Reiser gjerne tilbake.

Takk, Mariee80
Anmeldt 21. juli 2021

Stalheim hotel har meget flott beliggenhet, og er velstelt både inne og ute. Åpen bar og restaurant. Stor salong med med glassvegg og uteområde med mange sitte-enheter. Både salong og hage har flott utsikt. Imøtekommende vertskap.

Takk, 901kjerstil
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hotel med fantastisk beliggenhet. Vi fikk et rom med utsikt utover Nærøydalen (323)
Etter å ha tatt en tur i området fikk vi oss en cocktail i baren, ikke den største baren men ok.Savnet en oversikt over hva de kunne servere, men det kan komme av tiden vi er i om dagen. Det var også live flygel musikk, som satt en ekstra spiss på kvelden.
Spiste så middag på hotellets restaurant, vi valgte begge hjortegryte som smakte fortreffelig, til dessert Pamplona (den var litt hard, men god)

Takk, johnfS8098WA
Anmeldt 20. august 2020

Stalheim hotell. Jeg tenker fordums stolthet og vi booker oss inn. Her har tiden stoppet litt opp på 60-tallet. Betjeningen; kjempehyggelige, ujålete og jordnære. Beliggenheten; magisk! Fellesarealer; retro og gammelt, kuriost så det holder! Det er ting og bilder overalt! Middag; hjortegryte som var veldig god. Rommene; slitne men rene, gode senger og utrolig deilig; ingen TV!
Vi fikk rom med denne fantastiske utsikten med et tillegg i prisen. Nå ser man ikke helt over kanten av stupet men følelsen av å være på en fjelltopp, det fikk vi.
Utvendig rundt hotellet: trist. Villniss og ustelt. En kantklipper og noen blomster her og der ville gjort en enorm forskjell.
Utsikten foran hotellet: spektakulær! Når man lener seg nervøst over kanten ser man rett ned på takene på trailere som passerer under på E16.... Man ser ned hele Nærøydalen – utrolig utsikt. Om man ikke har booket rom så er uansett turen oppom hotellet verd den utsikten! - ikke minst å kjøre ned Stalheimskleiva etterpå; Nordeuropas bratteste vei! (stengt aug. -20 pga vedlikehold)

Romtips: Spør om å få utsikt. Tillegg i pris og man ser jo litt utover men mindre enn jeg trodde fra 3. etg
Dato for oppholdet: august 2020
Takk, HegeMyggen
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Vi var tre par som bodde to netter på dette hotellet. Vi ble tatt godt imot. Relativt store rom med utsikt ned Stalheimskleivane. Middagene og frokostene var fantastiske. Serviceminded personale. Stor hage med sittegrupper. Gikk turer til Nåli og Bakkanosi med praktfull utsikt ned til Nærøyfjorden. Hotellet for de som ønsker fjellturer. Her kommer vi gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, 277arnee