Helene G
    69.6 km fra Hjerkinn Fjellstue og Fjellridning
    50.2 km fra Hjerkinn Fjellstue og Fjellridning
    Se flere hoteller i Hjerkinn
    Anmeldt 15. august 2020

Det er ingenting å si på beliggenheten til dette stedet, og det er i seg selv verd oppholdet. Rett ut på Dovrevidda - kan ikke bli bedre. Stedet var fint med historisk sus, men litt for stort og stordrift til å få den helt store "fjellstuefølelsen". Rommene var fine, og fellesområdene hyggelige. Frokost var noe begrenset, men kan være koronautfall. Middag, som må bestilles i tillegg (for så vidt helt greit) var litt lite interessant - igjen syns jeg ikke det gjenspeilet den fantastiske beliggenhet og tradisjonsrike stedet. Grei service generelt sett, men skulle kanskje ha forventet noe me entusiasme og energi når det var så mye generasjonstradisjon på stedet. Men, beliggenhet gjør dette til et flott stoppested, og både sted, mat og service er tilfredsstillende om ikke helt på topp.

2  Takk, 339birgitn
    Kirsti Hjerkind, Owner på Hjerkinn Fjellstue og Fjellridning, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Tusen takk for tilbakemelding! Vi elsker også beliggenheten vår og kunne ikke tenke oss å bo noe annet sted :-)

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Dette er virkelig et eldorado, og vi skjønner virkelig at dette er en familiebedrift som går bra. Tror de sa 10 generasjon..., kunne ha god lyst å leie hest der , landskapet er som skapt for de som liker å ri. Enig med mange andre her, rommene er ok, rene men enkle, maten er dyr, midt på treet, og man sitter tettere enn bekvemt under Corona restriksjoner. Deilig frokost og hyggelig betjening, men totalsett kunne man tenke seg litt høyere kvalitet når prisene er som de er...

2  Takk, jonrO8866CF

Det er 12., 13. og 14. generasjon som driver nå faktisk! Håper du får blitt med på en ridetur neste gang! :-)

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Fantastiske omgivelser og sjarmerende historisk familiedrevet hotell. Hyggelig loungeområde, helt greie rom med bad og TV. Gode koronatiltak ved frokost. Middagen er viktig ved slike besøk og kunne vært bedre. Kjedelig meny og ikke ‘price for value’. Tips: sats på skikkelig lokal tradisjonsmat i stedet.

Takk, HanneSommerstad

Takk for tilbakemelding, vi skal ta tipset til oss! :-)

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 4, 2 voksne og to tenåringer, tilbrakte 2 netter på Hjerkinn Fjellstue. Første dagen tok gutta en 16 km rusletur til Knutshøa, med retur via Hageseter. Jentene tilbrakte en dag på hesteryggen. Islandshestene som er på Hjerkinn Fjellstue tølter som bare det! Dag to ble det Snøhetta.
    Rommene er rene og skikkelige. Frokosten bar preg av covidretningslinjer; mye pålegg i engangsinnpakning.
    Vi kommer svært gjerne tilbake!

Takk, tfwl

Tusen takk for tilbakemelding! Ingenting er som å tølte over viddene på Dovrefjell :-) Velkommen tilbake!

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 2 familier på tur og totalt 10 personer. Selv om vi ikke var overnattende gjester ordnet de sykler, hentet oss på stasjonen, serverte oss kaffe og ordnet opp slik at vi fikk en kjempefin tur til en overkommelig pris. Neste gang booker vi overnatting!
    Takk for strålende humør og service!

Takk, blitho

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Da ser vi frem til overnattingsbesøk neste gang :-)