verd turen

absolutt verd og ta gå turen opp til veiw point., fin utsikt over dovrefjell selv på en regnfull dag

Anmeldt 8. oktober 2022
SonjaV813
Utrolig fin og mektig utsikt

Veldig fin gåtur på 20-30 minutter opp til en fabelaktig utsikt. Veien er gruslagt så det er... les mer

Anmeldt 31. juli 2022
Dag Atle M
Trondheim, Norge

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Enkelt å gå på tilrettelagt sti inn(barnevogner kommer også opp her) med heller med informasjon og historie langs stien. Gøy å følge med på for både store og små. Fin bygning med spektakulær utsikt! Vi så også moskus nede i dalen, fikk vite av en kjent mann i området at dyrene ofte var i dalen. Anbefales for alle!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, RagBerg
Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Absolutt verdt gåturen opp, bygningen og panoramautsikten er fantastisk, anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Per Jørgen O
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Vel vi var veldig uheldig med været! Tåka lå tjukt og det var noe regn og en del vind. Så sikta var dårlig. Vi tok turen til toppen av Snøhetta og dessverre fikk vi sett liten. Men en grei tur for de aller fleste;)

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, anineo
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Kjører man over Dovrefjell må man bare stoppe her og besøke dette utsikspunktet som er designet av Snøhetta arkitektkontor. Anbefales!!!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, travelmann3
Anmeldt 27. august 2018

10 min å gå fra parkeringen. Historie innfelt i veien oppover til Viewpoint snøhetta. Smal grusvei, mulig å komme seg fram med rullestol med grovere hjul gjerne med motor.
Flott arkitekttegnet "varmestue" med utsikt mot Snøhetta. Fine benker til å sitte på inne. Peis. Og en ansatt som kunne svare på spm. Skjelett og pels fra moskus og rein lå til utstilling. Kikkert tilgjengelig for å se på fjellene og moskus. Utedo tilgjengelig.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, revenka