Åpen i dag: Stengt
ViewPoint - ett besøk verdig

Vi gikk opp til viewpoint uvitende om det flotte bygget der. Flott utsikt mot Snøhetta både fra... les mer

Anmeldt 17. august 2020
trondaarstadberg
Holmestrand, Norge
Ettermiddagstur 1.august

Fin liten tur ved ankomst Hjerkinn. Artig steinlagte historiske informasjon. Fantastisk arkitektur... les mer

Anmeldt 3. august 2020
HanneSommerstad
Hønefoss, Norge

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Fin liten tur ved ankomst Hjerkinn. Artig steinlagte historiske informasjon. Fantastisk arkitektur og utsikt!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, HanneSommerstad
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Flott liten tur på 1500m oppover på anlagt sti som kommer du til denne fine dagstur hytta med utsikt til Snøhetta.
Vi var heldige og så 8-10 moskus!

Takk, blitho
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Kort og fin tur opp til utkikkspunktet. Vi gikk ikke inn i "hytta", men gikkk opp til den lille toppen ved siden av i stedet.
Nydelig utsikt over Snøhetta og Dovre. Flott tilrettelagt for turister med informasjonsplakater, steiner med tidslinje, toaletter og fin parkeringsplass.
Absolutt verdt et besøk!

Takk, ElinSofieEngh
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Enkelt å gå på tilrettelagt sti inn(barnevogner kommer også opp her) med heller med informasjon og historie langs stien. Gøy å følge med på for både store og små. Fin bygning med spektakulær utsikt! Vi så også moskus nede i dalen, fikk vite av en kjent mann i området at dyrene ofte var i dalen. Anbefales for alle!

1  Takk, RagBerg
Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Absolutt verdt gåturen opp, bygningen og panoramautsikten er fantastisk, anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Per Jørgen O