“Skuffende mat”

Legg det til.
Stetind Hotell Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Kjøpsvik
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Dette gjelder KUN maten da vi bare spiste middag på hotellet. Var buffet med lasagne, karbonader og ei gryte med noe kjøtt og bønner. Lasagnen luktet grusomt og var alt for salt, var ikke god. Gryta klarte vi ikke å spise for den var heller ikke god. Karbonaden var ok men alt for fett og lite kjøtt i den. Hadde gledet oss til desserten som var is, sjokolademousse og gele. Isen var nesten smeltet, geleen ok og moussen ok. Var Frosne bær som var tint til å ha på også. Det var friskt med kan ikke si det var hotellkvalitet. Ble møtt med betjening som ikke smilte og som var lite imøtekommende. Alt i alt ett veldig skuffende måltid. Vi kommer ikke tilbake dit.

Takk, tulvik

Har du vært i Stetind Hotell Restaurant? Del dine erfaringer!